مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: در عدم نتیجه گیری ما هم مقصر هستیم و باید تمرکز بیشتری برای دیدارهای آینده داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امین منوچهری پس از شکست ۲ بر صفر تیمش برابر پرسپولیس تهران از مرحله یک شانزدهم جام حذفی در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی انجام دادیم اما نتوانستیم به آنچه که هدفمان بود دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه نفت با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد و هر روز اتفاق جدیدی را در خبرها می شنیدیم و این کار ما را سخت تر کرده بود.

مهاجم نفت تهران گفت: امروز تلاش زیادی از خود نشان دادیم تا بتوانیم به پیروزی دست پیدا کنیم اما متاسفانه شرایط فراهم نشد و شکست خوردیم ولی باید تمرکزمان را بیشتر کنیم تا بتوانیم در دیدارهای آینده موفق باشیم.

منوچهری در ادامه و در پاسخ به این سئوال که گفته شده قرار است تیم دیگری به جای نفت به لیگ قهرمانان برود، تصریح کرد: چنین حرفهایی درست نیست. ما در جام حذفی قهرمان شدیم و باید در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم اما نمی دانم چرا چنین حرفهایی از برخی ها در سایت های معتبر شنیده می‌شود اما مطمئنم تیم ما بهتر خواهد شدو حتما در لیگ قهرمانان حضور خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: درست است که نفت مشکلات زیادی دارد اما همه تلاش ما این است که بتوانیم با ارائه بازیهای خوب در لیگ برتر مشکلات گذشته را به فراموشی بسپاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.