سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: داور در بازی امشب تصمیمات خوبی نگرفت چراکه نه پنالتی پرسپولیس درست بود نه پنالتی تیم نفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید درخشان پس از شکست دو بر صفر شامگاه امروز شنبه تیم نفت مقابل پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در مصاحبه تلویزیونی گفت: بازی خوبی بود. شرایط ما نسبت به پرسپولیس متفاوت بود. در مجموع از تیمم راضی هستم و به برانکو و تیمش تبریک می گویم.

وی افزود: در بحث داوری یک مقدار اشکال داریم. در صحنه پنالتی پرسپولیس، اگر توپ اول را بازیکن حریف دزدیده بود، پنالتی درست بود ولی دروازه بان ما اول توپ را زد و بعد به بازیکن پرسپولیس برخورد کرد. داوری می تواند تاثیر زیادی در کیفیت بازی بگذارد. با این حال از بازیکنانم تشکر می کنم. امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم.

سرمربی نفت درباره سه شکست برابر پرسپولیس در این فصل تاکید کرد: وقتی سوپرجام مقابل پرسپولیس بازی کردیم، قرار نبود تیم در لیگ شرکت کند و هنوز کامل شکل نگرفته بود. الان شرایط ما بهتر بود. در مقابل تیمی که در لیگ قهرمانان آمده، خوب بودیم. اگر پنالتی ما هم گل می شد وضعیت فرق می کرد.

درخشان درباره وضعیت مدیریت باشگاه نفت هم گفت: امروز خبردار شدم که جلسه ای در وزارت ورزش برگزار شده است و نفت را قطعا به آقای جهانیان انتقال داده اند. از فردا آقای جهانیان باید تمام تمرکزش را بگذارد که بدهی ها را بدهد و ما هم با فکری آسوده به لیگ بپردازیم.

وی هدف نفت در فصل پیش رو را ماندن در لیگ برتر عنوان کرد و گفت: می خواهیم در لیگ برتر بمانیم. تیم ما دیر تشکیل شد. برای حضور در لیگ قهرمانان هم تیممان را حتما تقویت می کنیم. نیاز به چند بازیکن داریم.

سرمربی نفت درباره پیش بینی اش از دربی گفت: شرایط پرسپولیس از استقلال بهتر است چون این تیم از آسیا آمده است ولی دربی متفاوت از همه بازی هاست. مهم این است که تیم در روز بازی چطور آماده شده باشد. هر تیمی از نظر روحی آماده تر باشد، شانس بردش بیشتر خواهد شد.

درخشان همچنین در نشست خبری حاضر شد و درباره بازی به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سرمربی نفت گفت: به پرسپولیس تبریک می گویم. آنها مثل همیشه بازی خوبی انجام دادند. فکر می کنم هواداران از آنها رضایت داشتند.

وی درباره عملکرد داوری در دیدار امشب افزود: فکر می کنم داور در بازی امشب، تصمیمات خوبی نگرفت. نه پنالتی آنها درست بود و نه پنالتی ای که برای تیم ما گرفته شد! داور نباید اینقدر سریع سوت بزند. متاسفانه در لیگ برتر هم در بازی که در آبادان داشتیم، به ضررمان سوت زدند که در سرنوشت بازی، تاثیر گذار بود.

درخشان در ادامه راجع به آینده نفت تهران در رقابت های لیگ برتر تصریح کرد: این بازی، شرایط خاص خودش را داشت و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. امیدوارم در لیگ برتر هم بتوانیم این شرایط را حفظ کنیم. پله پله پیش می رویم و امیدوارم بتوانیم بازی هایمان را به خوبی پشت سر بگذاریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.