استقلال توانست از سد نساجی قائمشهر بگذرد و به مرحله بعدی جام حذفی برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز مرحله یک هشتم نهایی رقابت هایجام حذفی باشگاه های کشور، عصر جمعه تیم های استقلال تهران و نساجی قائمشهر درحضور پر شور هواداران تیم مهمان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیداردر نهایت با برتری ۲-۱ استقلال به پایان رسید.

بازی تحت تاثیر حضور پر تعداد تیم نساجی شروع شد اما این استقلال بودکه نمایش بهتری از خود ارائه داد و حتی در دقایق ابتدایی هم تیر دروازه نساجی رابه لرزه درآورد.

در دقیقه ۲۸ اشتباه مدافعین نساجی،فرشید اسماعیلی را با دروازه باناین تیم تک به تک کرد تا این هافبک تکنیکی به آسانی از روشنگر بگذرد و دروازهمهمان را باز کند تا نیمه اول با همین تک گل پایان یابد.

نیمه دوم هم با برتری استقلال آغاز شد. اولین اتفاق مهم نیمه دوماخراج مهدی پاشازاده از کنار خط در دقیقه ۵۷ بود. درست دو دقیقه بعد از این اتفاق،استقلال توسط علی قربانی به گل دوم رسید تا حاشیه امنیت خوبی برای تیم شفر ایجادشود. با این حال نساجی که از حمایت قابل توجه هواداران خود بهره می برد، توانست دردقیقه ۷۱ با ضربه محمد اوسانی به گل اول برسد و اختلاف را کاهش دهد. بازی پس از گلنساجی متعادل دنبال شد و اتفاق خاصی را به خود ندید تا درنهایت استقلال با کسب اینبرد ارزشمند هم بتواند به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسد و هم با روحیهبالایی پا به دربی هشتاد و پنجم بگذارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.