کاپیتان استقلال گفت: این برد را به هواداران تقدیم می کنیم که در این چند وقت نتوانسته بودیم با دل شاد آنها را روانه منزل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو حیدری پس از پیروزی دو بر یک تیم برابر نساجی قائمشهر از مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم به یک برد شیرین دست پیدا کنیم. این برد را به هواداران تقدیم می کنیم زیرا در این چند وقت خیلی اذیت شده بودند و ما نتوانسته بودیم آن طور که دلمان می خواست آنها را شاد روانه خانه هایشان کنیم.

وی در خصوص دیدار برابر نساجی گفت: عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم کاملا بر بازی مسلط شده و این دیدار حساس را با پیروزی به پایان برسانیم البته نساجی دقایقی بر روی دروازه ما فشار آورد اما بازیکنان ما توانستند با ارائه یک بازی خوب پیروزی را تقدیم هواداران کنند.

حیدری در پاسخ به این پرسش که در دربی چه نتیجه ای را رقم خواهید زد، ادامه داد: صحبت کردن درباره دربی زود است اما تلاش می کنیم تا بتوانیم ارائه گر یک بازی خوب باشیم.

وی در خصوص مصدومیتش هم گفت: کاملا طبیعی بود و عمدی در کار نبود. متاسفانه ضربه شدید بود و چند بخیه خورد اما مشکل خاصی نیست و از فردا می توانم در تمرین حضور داشته باشم.

کاپیتان استقلال در پایان خاطرنشان کرد: از همه هواداران ممنونم که امروز تا پایان بازی ما را حمایت کردند و امیدوارم بتوانیم در بازیهای آینده این روند پیروزی هایمان را ادامه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.