رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ما به آدم‌های بزرگ و قوی نیاز دارد تا بتواند در عرصه‌های بین المللی موفق باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش مصطفوی در حاشیه دیدار استقلال برابر نساجی قائم شهر گفت: بازی خوبی را تماشا کرم فکر می کنم جنگ بین دارا و ندار بود ولی در مجموع هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و توانستند هواداران را با یک بازی خوب راضی به خانه هایشان برستند.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال تصریح کرد: متاسفانه فوتبال ما از بزرگان و با تجربه ها خالی شده و ما نیاز به این داریم که بزرگان در فوتبال ما حضور داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید از تجربیات کسانی که در فوتبال خاک خورده اند و زحمت کشیده اند استفاده کنیم تا بتوانیم آینده روشنی برای فوتبالمان داشته باشیم.

مصطفوی در خصوص نساجی قائم شهر هم گفت: این تیم شرایط لیگ برتر را نداشته و یک تیمی است که امکانات تیم های لیگ برتری را ندارد اما شاهد عملکرد خوب پاشازاده و بازیکنانش بودیم. مهدی پاشازاده از بازیکنان بزرگ فوتبال ما است و بازیهای خوب او هرگز در تیم ملی فراموش نخواهد شد و مطمئنم در سالهای آینده به یک مربی بزرگ تبدیل خواهد شد.

وی در خصوص حضور شفر در استقلال هم گفت: او یک مربی حرفه ای است. عملکرد خوبی دارد اما به ۶ تا ۸ ماه زمان نیاز دارد تا بتواند استقلال را به آنچه که جایگاه واقعی اش است برساند.

مصطفوی در پایان و در خصوص موفقیت های تیم ملی نوجوانان ایران گفت: خوشحالم که تیم ملی نوجوانمان بازیهای خوب و نتایج خوبی کسب کرده و اعتقاد دارم اگر این تیم برای آینده حفظ شود می تواند در فوتبال دنیا حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.