سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مقصر نتیجه تنها بنده هستم، به تیم حریف تبریک می‌گویم و با برنامه تر از ما بازی کردند و بیشتر از ما دویدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر قلعه‌نویی لحظاتی پس از شکست تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: برای نتیجه معذرت خواهی می‌کنم و مقصر نتیجه تنها بنده هستم، به تیم حریف تبریک می گویم و با برنامه‌تر از ما بازی کردند و بیشتر از ما دویدند.

وی افزود: امروز چندان خوب نبودیم و ۳ توپ آمد و هر ۳ گل شد، ما بازیکنان را مقصر نمی‌دانیم اما در مجموع امروز ما خوب نبودیم و قدرت تاکتیکی تیم حریف بر ما بهتر بود، ۲ الی ۳ موقعیت ابتدای بازی داشتیم که اگر گل شده بود نتیجه شاید فرق می کرد.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که چرا در حالی که در نقش جهان بازی کردند اما بازی چندان قابل قبولی را از خود نشان ندادند، خاطرنشان کرد: ما روز خوبمان نبود و بازیکنان هیچکدام آنطور که باید ظاهر نشدند و از تعویض‌هایمان انتظار بیشتری داشتیم، تیم حریف با انگیزه‌تر از ما بود و دوندگی بیشتری داشتند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چرا وقتی تیم حریف دفاع می کند از پشت محوطه جریمه شوت نزدند، تصریح کرد: زمانی که تیم دفاع می‌کند ما سعی کردیم از کناره‌ها ارسال کنیم و در کل هر ایرادی گرفته شود درست است، پهلوان نیز به دلیل آمادگی که نداشت تعویض شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه مصدومیت‌هایی برای این تیم به وجود آمده چه میزان در نتایج این تیم تاثیر داشته، بیان کرد: عدم حضور حدادی‌فر ضربه بسیاری به ما زد و به طور قطع در نیم فصل به دنبال تقویت تیم و به دنبال خرید پلی میکر خارجی با کیفیت هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.