اهواز - سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران اعتقاد دارد تیمش در اهواز و بازی با فولاد با اتفاقات ماورای فوتبالی جنگیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی شامگاه امروز پس از تساوی خارج از خانه تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: متأسفانه امروز با اتفاقات غیرفوتبالی و ماورای فوتبال جنگیدیم. امروز تا دقیقه ۹۰ و اندی سعی داشتند تیم ما شکست بخورد و حتی به کسب تساوی از سوی تیم ما هم راضی نبودند.

وی افزود: در نیمه اول پنالتی به سود ما گرفته شد و داور هم کنار خط ایستاد تا ضربه پنالتی نواخته شود اما نمی‌دانم به یک باره چه اتفاقی افتاد که داور نظرش برگشت. داور در نیمه دوم هم اشتباهات عجیب‌وغریبی داشت و در دقایق تلف شده نیمه دوم هم که بازیکن ما قصد داشت توپ را دفع کند، داور آن را پاس رو به عقب به دروازه بان تشخیص داد و خطا گرفت.

دایی تصریح کرد: واقعاً من نمی‌توانم با این اتفاقات مبارزه کنم. اسم این بازی را نمی‌توان فوتبال گذاشت. همیشه در دنیا از بازی جوانمردانه صحبت می‌کنند ولی در این بازی چیزی به اسم بازی جوانمردانه وجود نداشت.

دایی ادامه دارد: آن آقایی که چلنج را چالنچ تلفظ می‌کند، چگونه می‌تواند جواب علی دایی را بدهد؟ امروز علی دایی فقط سکته نکرد. امروز حتی به تساوی تیم من هم رضایت ندادند. شرایط به‌گونه‌ای است که حتماً تیم علی دایی باید ببازد تا اتفاقات خوشی رقم بخورد. من این مسیری که در فوتبال داریم می‌رویم را بیراهه می‌بینم چرا که در آن زحمت یک عده جوان که با جان‌ودل کار می‌کنند تا موفق باشند، نادیده گرفته می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران گفت: امروز فقط اتفاقات عجیب بازی و پنالتی تیم را آزار نمی‌داد چرا که من باید در طول مسابقه روحیه بازیکنان که صفر شده را نیز بازگردانم. امروز ما بهتر از فولاد بازی کردیم ولی یک سری اتفاقات را برای کسب پیروزی را من نمی‌توانم رقم بزنم.

دایی تصریح کرد: خیلی موقعیت ایجاد می‌کنیم ولی باید دنبال کسی هستیم که این مشکل را حل کند تا تیم بتواند گل زنی کند. چند نفر هم آمده‌اند ولی در حد همین نفراتمان بوده‌اند ولی ما دنبال بازیکنی هستیم که مشکل گل زنی ما را حل کند و از این بازیکنان ما هم بهتر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، شامگاه امروز تیم‌های صنعت نفت آبادان و سایپای تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.