اهواز - دیدار دو تیم فولاد و سایپا در حالی در اهواز با تساوی به پایان رسید که علی دایی در طول مسابقه همواره در حال اعتراض به تصمیمات داوری بود.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته دهم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه امروز تیم های صنعت نفت آبادان و سایپای تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

* گل های این بازی را فرشاد جانفزا (۶۰) برای فولاد خوزستان و محمد عباس‌زاده (۷۲- پنالتی) برای سایپا با ثمر رساندند.

* سیدرضا مهدوی با کمک حسن یوسفی و محمد راهی این بازی را سوت زد و در آن به میلاد بدرقه و علی‌اصغر عاشوری (فولاد) و امید خالدی (سایپا) کارت زرد نشان داد و پیمان شیرزادی (۷۱- فولاد) را از زمین اخراج کرد.

* فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: حامد لک، فرزاد جعفری، ایوب والی، میلاد بدرقه، پیمان شیرزادی، ایمان مبعلی (۶۹- احمد عبدالله‌زاده)، سینا مریدی (۷۸- آرش افشین)، علی‌اصغر عاشوری، عبدالله ناصری، امیر زلیکانی (۸۱- حمید گلزاری) و فرشاد جانفزا بازی کرد.

* سایپای تهران نیز در این بازی با ترکیب: محمدرضا اخباری، دانیال ماهینی (۴۶- احمد مهدی‌زاده)، روزبه شاه‌علیدوست، محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید خالدی، حامد شیری (۶۸- رضا جعفری)، محمد دانشگر، آرش رضاوند، رضا اسدی، علی قلی‌زاده و محمد عباس‌زاده (۸۷- محمد سلیمانی‌اصل) در برابر حریف صف آرایی کرد.

* تیم فولاد خوزستان با سه تغییر در ترکیب اصلی در این بازی حاضر شد، احمد عبدالله‌زاده برای اولین بار در این فصل روی نیمکت قرار گرفته بود و در خط حمله هم امیر زلیکانی و فرشاد جانفزا جایگزین آرش افشین و رحیم زهیوی شده بودند تا در کنار عبدالله ناصری مثلث تهاجمی میزبان را تشکیل بدهند.

* تیم سایپا تهران نیز در غیاب ایوب کلانتری و مهدی ترابی چشم به حرکات قلی‌زاده و عباس‌زاده در خط حمله داشت و با استفاده از حرکات این دو بازیکن در صدد رسیدن به گل و قطع نوار ناکامی‌های چند هفته اخیر بود.

* فولاد خوزستان دقایقی بعد با اضافه کردن احمد عبدالله‌زاده به میانه میدان در صدد کنترل بازی بود اما عبدالله‌زاده بسیار بدشانس بود و لحظاتی بعد از ورودش به میدان، با برخورد توپ به دست این بازیکن یک ضربه پنالتی برای سایپا اعلام شد و محمد عباس‌زاده این پنالتی را تبدیل به گل مساوی کرد. پس از اعلام این پنالتی پیمان شیرزادی مدافع چپ فولاد خوزستان به داور اعتراض کرد و مستقیماً با کارت قرمز از بازی اخراج شد تا فولادی‌ها در دقایق پایانی با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دهند.

* تماشای این مسابقه رایگان بود و فوتبال دوستان بدون خریداری بلیت وارد ورزشگاه شدند.

* شرکت فولاد خوزستان چندین دستگاه اتوبوس در نقاط مختلف اهواز برای ایاب و ذهاب کارکنان این شرکت و حضور آنها در استادیوم غدیر اختصاص داده بود.

* حامد لک دروازه‌بان فصل گذشته تیم سایپا تهران که این فصل از دروازه فولاد حفاظت می‌کند، قبل از آغاز مسابقه با دسته گل به سمت علی دایی رفت و به وی خوش‌آمد گفت.

* هواداران حاضر در ورزشگاه از ابتدای مسابقه یک صدا به تشویق تیم خود پرداختند.

* در دقیقه ٣٨ بازی سایپا ـ فولاد، سید رضا مهدوی داور بازی تکل ایوب والی روی پای محمد عباس زاده را خطای پنالتی اعلام کرد که این موضوع با اعتراض شدید ایوب والی و دیگر بازیکنان فولاد روبرو شد. داور پس از این تصمیم به سمت کمک داور رفت و با مشورت با او تصمیمش را برگرداند تا اینبار علی دایی و بازیکنانش به تصمیم داور اعتراض کنند.

* پس از اینکه داور پنالتی اعلام شده به‌سود تیم سایپا تهران را مردود کرد، علی دایی نسبت به این تصمیم اعتراض داشت.

* علی دایی در نیمه دوم نیز نسبت به تصمیمات داوری معترض بود و در دقیقه ۸۸ اعتقاد به اعلام یک ضربه پنالتی دیگر برای تیمش داشت.

* داور در نیمه نخست سه دقیقه و در نیمه دوم پنج دقیقه وقت تلف شده محاسبه کرد.

* در ثانیه‌های پایانی با اتفاق جالب توجهی همراه شد. داور این دیدار در ثانیه پایانی با اعلام خطای پاس به عقب برای دروازه‌بان در سوت خود دمید و توپ را روی خط شش قدم در اختیار فولاد خوزستان قرار داد. این مسئله به رغم اعتراض‌های پیاپی نیمکت نشینان و بازیکنان سایپا در نهایت با اخراج محمد دایی از روی نیمکت همراه شد

* امید خالدی بازیکن سابق فولاد خوزستان در وقت تلف شده این بازی از داور کارت زرد گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.