مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد، بازیکنان جوان این تیم باید حفظ شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فرزاد حاتمی پس از شکست ۲ بر یک تراکتورسازی مقابل پیکان اظهار داشت: متأسفانه در دقایق پایانی، بازی را واگذار کردیم. فوتبال است و نمی‌شود کاری کرد. در روزی که ۷۰ درصد بازی در اختیار ما بود، باختیم. ما در چند هفته اخیر بدشانس بودیم و اگر شما ببینید گل‌های که خوردیم روی بدشانسی بوده و در مواقعی که سوار بازی بودیم توپ وارد دروازه‌مان شده است.

وی در مورد بازی کنار جوانان تیم تراکتورسازی،‌ تصریح کرد: بازی کنار بازیکنان جوان انرژی زیادی می‌برد و باید به آنها بگوییم در زمین چه کار کنند. امیدوارم در هفته‌های آینده این جوانان هم باتجربه شوند و کارایی لازم را برای تیم داشته باشند.

مهاجم تیم تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که به نظر او در نیم‌فصل چه تعداد از این جوانان باید در تیم تراکتورسازی حفظ شوند،‌ خاطرنشان کرد: مطمئناً تمام جوانان باید حفظ شوند. اینها در آینده سرمایه تراکتورسازی خواهند شد و نباید آنها را به طور کامل کنار بگذارند. شاید مانند الان به آنها بازی نرسد، اما باز هم بازی خواهند کرد.

حاتمی درباره رویارویی دوباره او و امیرحسین صادقی پس از اتفاقات و درگیری چند ماه اخیر آنها، گفت: صادقی پسر خوبی است، اما لحظه‌ای بد می‌شود، من هم او را دوست دارم!

وی در مورد اینکه آیا پس از درگیری در هتل المپیک با صادقی حرف زده است یا خیر، عنوان کرد: بله، با هم صحبت کرده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.