سرمربی تیم فوتبال پیکان به این نکته اذعان کرد که گل اول تیمش در مصاف با تراکتورسازی تبریز بادآورده بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید جلالی پس از پیروزی ۲ بر یک پیکان مقابل تراکتورسازی، اظهار داشت: درست است که گل اول ما باد آورده بود، ولی موقعیت‌های خوبی در همان نیمه اول داشتیم. نیمه دوم بازی سنگین‌تر شد و در ۱۵ دقیقه آخر هم آنها می‌توانستند ببرند و هم ما. بازیکنان ما در این بازی خیلی خوب نبودند، اما با قدرت و اراده‌ای که داشتند توانستند بازی را به نفع خود رقم بزنند. تراکتورسازی هم با این جوانان تیم خوبی است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به ششمین برد متوالی تیمش تصریح کرد: امیدوارم ظرفیت این موضوع را داشته باشیم و در ادامه راه بتوانیم از صخره‌هایی که در لیگ وجود دارد، عبور کنیم. من به این موضوع خوش‌بین هستم.

وی راجع به اینکه به امیرحسین صادقی پس از هفته‌ها غیبت فرصت بازی کردن داد، گفت: بله، این بازیکن در هفته‌های قبل بازی نمی‌کرد. ما متأسفانه در نیمه نخست این بازی دو تعویض اجباری داشتیم. شاید حداقل یک ماه بختیار رحمانی و مهران موسوی را در اختیار نداشته باشیم.

جلالی در مورد اینکه تیمش در نیمه دوم بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار داد، گفت: در نیمه اول بازی این‌طور نبود و ما موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما در نیمه دوم حریف بازی خودش را به ما تحمیل کرد و بعد از به ثمر رسیدن گل مساوی هم همان‌طور که گفتم بازی ناپایدار بود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه چقدر امیدوار است تیمش بتواند صدرنشینی خود را در لیگ برتر حفظ کند، عنوان کرد: وقتی تازه هفته دهم لیگ برتر است و دوسوم بازی‌ها مانده نباید نگاه ما به این باشد و باید نگاه‌مان به این باشد که تک‌تک بچه‌ها پیشرفت کنند و نگاه خوبی به آینده داشته باشند.

وی ادامه داد: این کار ساده‌ای نیست که ما روحیه برد را به بازیکنان‌مان القا کنیم، ما باید بتوانیم روند خوب‌مان را حفظ کنیم و از نظر روحی بازیکنان را در سطح بالا نگه داریم تا از فرم آمادگی خود خارج نشوند. در این‌ مواقع یکسری عوامل مخرب به سمت تیم می‌آیند که باید آنها را کنترل کنیم. من تجربه این موضوع را دارم. زمانی که در تراکتورسازی حضور داشتم تیمم در هفته هفدهم در صدر جدول قرار داشت، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که در هفته بیستم تیم کاملاً نابود شده بود.

جلالی در پایان خاطرنشان کرد: اینجا لازم است یک تشکر ویژه هم از مسئولان زمین چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس داشته باشم که این چمن را در وضعیت بسیار خوبی نگه داشته‌اند. این کار حاصل روزها و ماه‌ها تلاش آنهاست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )