سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مدعی شد تیمش می‌توانسته پیکان را مغلوب کند، اما در نهایت مقابل این تیم تن به شکست داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: سخت است راجع به مسابقه‌ای صحبت کنم که می‌توانستیم آن را ببریم و سه امتیازش را بگیریم. این دیدار، مسابقه‌ای بود که فرصت‌های خوب‌مان را به گل تبدیل نکردیم و باختیم. بازیکنان ما امروز خیلی زحمت کشیدند، اما حریف سه توپ روی دروازه ما آورد و دو گل زد. بازیکنان من امروز اشتباهات تأثیرگذاری داشتند. حق ما اصلاً باخت نبود و فکر می‌کنم فوتبال امروز روی خیلی بدش را به ما نشان داد. ما بازی را علی‌رغم شایستگی باختیم.

وی افزود: یک راهی را شروع کردیم و باید به آینده تیم امیدوار باشیم و بیشتر کار و تلاش کنیم. بازیکنان من برای بردن خیلی تلاش کردند، اما دقیقاً جایی که باید کار حریف را تمام می‌کردند، گل نزدند و جایی که نباید اشتباه می‌کردند، اشتباهات تأثیرگذاری را مرتکب شدند. ما خیلی خوب تمرین کرده و آماده بودیم، اما به‌هرحال نشد که پیروز شویم.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به اشتباهات عجیب بازیکنانش در دیدار مقابل پیکان، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما بی‌تجربه هستند. آنها باید بیشتر از این میدان ببینند و بازی کنند تا تجربه به‌دست بیاورند. فکر می‌کنم این اشتباهات به دلیل نداشتن تجربه و قرار نگرفتن در این موقعیت‌هاست.

گل‌محمدی در خصوص محرومیت مهدی کیانی گفت: ما خیلی دیر متوجه این موضوع شدیم. صبح امروز (پنجشنبه) به ما گفتند که کیانی محروم است. فکر می‌کنم کارمان نسبت به قبل سخت می‌شود. باید جایگزینی برای کیانی پیدا و به بازی کردن بدون او عادت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.