رشت-بازی سپیدرود رشت و پدیده مشهد در حالی در ورزشگاه سردار جنگل رشت با درگیری حراست این ورزشگاه با اصحاب رسانه همراه بود که تا دقیقه ۷۰بازی تیم سپیردورد رشت با دو گل پیش است.

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر پنج شنبه در ادامه مسابقات فوتبال لیگ برتر جام «خلیج فارس» تیم فوتبال سپیدرود رشت از ساعت ۱۶ هفته دهم این رقابت در ورزشگاهسردار جنگل این شهر میزبان تیم فوتبال پدیده مشهد است.

سپیدرود در حالی به مصاف میهمان خود رفت که این بازی نخستین میزبانی این تیم در ورزشگاه سردار جنگل است که خود باعث ایجاد حواشی پیش از بازی شد.

در این میان می توان به کمبود وسایل نقلیه عمومی برای انتقال راحت علاقمندان و همچنین نبود مدیریت در پارک خودروها اشاره کرد که سبب سرگردانی تماشاگران شده بود.

با توجه به اینکه جایگاه خبرنگاران ورزشگاه سردارجنگل به تازگی افتتاح شده است نداشتن دید مناسب از جایگاه به زمین مسابقه همچنین نبود سرویس بهداشتی و نداشتن اینترنت از مشکلات اساسی این جایگاه بود که سبب اعتراض نمایندگان رسانه ها شد.

گفتنی است یکی دیگر از حواشی این مسابقه برخورد حراست ورزشگاه سردار جنگل با اهالی رسانه بود.

این بازی درحالی آغاز شد که تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب سید محمدحسینی، حمید ملکی، سید هادی موسوی، امید سام کن، میثم فردوسی، حسین کعبی، توحید غلامی، میثم تهیدست، عماد میرجوان، حسین ابراهیمی، پویا نزهتی به سرمربیگری علی نظرمحمدی وارد میدان مسابقه شد.

در آن سوی میدان نیز تیم فوتبال پدیده مشهد شهاب گردان، محمدرضا خانزاده، عبداله حسینی، اکبر ایمانی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، محمدرضل خلعتبری، محمد قاضی، محمدمهدی مهدی خانی، معین عباسیان، مرتضی منصوری با سرمربیگری رضا مهاجری در میدان مسابقه حضور یافتند.

گفتنی است که این مسابقه را «پیام حیدری» با کمک های «مهدی الوندی» و «یعقوب حجتی» قضاوت می کند.

یکی از نکات مهم این مسابقه مطلوب نبودن زمین چمن ورزشگاه سردار جنگل رشت است که هر دو سرمربی در کنفرانس خبری روز گذشته به آن اشاره کردند.

دقیقه ۵ بازی نخستین کرنر برای تیم فوتبال سپیدرود رشت به دست آمد که ثمری برای این تیم به همراه نداشت و در ادامه در ریباند این تیم فوتبال پدیده مشهد بود که توانست نخستین کرنر خود را بدست آورده که آن نیز حاصلی در پی نداشت.

دقیقه ۱۰ بازی نیز بر روی ارسال و نفوذ مهاجمان تیم فوتبال پدیده مشهد نمحمد قاضی» بازیکن این تیم با ضربه سر دقیق گل اول این مسابقه را به نفع تیم مشهدی به ثمر رساند.

در دقیقه ۱۲ بازی ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه تیم فوتبال پدیده مشهد برای سپیدرودی ها به دست آمد که با پاس کوتاه «حسین ابراهیمی» و ضربه «توحید غلامی» همراه بود که در دستان گردان دروازه بان پدیده جای گرفت.

دقیقه ۱۷ بازی با نفوذ بازیکنان تیم پدیده موقعیتی ایده آلی را برای «محمد قاضی» مهاجم این تیم پدید آورد که با هوشیاری مدافعان سپیدرود همراه شد و نتیجهای در پی نداشت.

دقیقه ۲۲ این مسابقه با نفوذ «عماد میرجوان» مهاجم تیم فوتبال سپیدرود موقیعتی مناسب برای «پویا نزهتی» در برابر دروازه بدون دروازه بان پدیده به وجود آمد که در کمال تعجب ماز دست رفت و بهترین فرصت برای زدن گل تساوی تیم سپیدرود از دست رفت.

دقیقه ۲۹ در حالی سپری شده که «محمد رضا خلعتبری» می توانست با دروازه بان سپیدرود تک به تک شود که با پرچم و سوت داور به نشانه آفساید بازی به نفع تیم فوتبال سپیدرود متوقف شد تا همچنان پدیده تنها با یک گل از میزبانش پیش باشد.

دقیقه ۳۳ بازی گل تیم فوتبال سپیدرود رشت از روی نقطه کرنر برای سپیدرود ی ها بدست آمد که با پاس کوتاه «حسین ابراهیمی»، «سید هادی موسوی» با کنترل و شوتی سنگین دروازه شهاب گردان را گشود تا حساب کار یک بر یک مساوی شود.

دقیقه ۳۷ بازی فشار بازیکنان تیم فوتبال پدیده مشهد باعث شد موقعیتی عالی برای مهاجمان این تیم به وجود آمد که با واکنش مناسب «سیدمحمدحسینی» همراه بود.

در پایان نیمه اول این مسابقه داور بازی ۲ دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

یکی دیگر از حواشی این دیدار حضور محمدعلی ثابت قدم شهردار اسبق رشت و فعلی گرگان و همچنین فرهام زاهد عضو شورای شهر رشت بود.

در آغاز نیمه دوم مربیان دو تیم بدون تعویض بازیکنانشان را راهی میدان کردند.

در دقیقه ۴۹ بازی پاس رو به عقب «غلامی» با خروج «حسینی» و دخالت «موسوی» می توانست باعث موقعیت گلی برای یاران تیم فوتبال پدیده روی اشتباه سپیدرودی ها شود که با خوش شانسی سپیدرودی ها همراه بود.

دقیقه ۵۵ بازی نخستین تعویض برای سپیدرودی ها با ورود «میلاد قربان زاده» به جای «هادی میرجوان» انجام پذیرفت.

در دقیقه ۵۷ بازی دومین گل سپیدرود روی ضربه سر تمام کننده «پویا نزهتی» به دست آمد، این گل روی پرتاب اوت «امید سام کن» و تاثیر ضربه اول سر «موسوی» به ثمر نشست.

دقیقه ۶۵ بازی نخستین کارت زرد برای «میثم تهیدست» هافبک تیم فوتبال سپیدرود که در ادامه با درگیری با «امین قاسمی نژاد» مهاجم مشهدی ها همراه بود.

دقیقه ۶۷ بازی «محمدرضا خانزاده» با تکل بدی که روی پای «حمید ملکی» بازیکن سپیدرود رفت از سوی حیدری داور میدان با کارت زرد جریمه شد.

در دقیقه ۷۰ بازی درگیری میانه میدان «حسین ابراهیمی» و «اکبر ایمانی» باعث شد «ایمانی» هافبک پدیده دچار مصدومیتی جزئی شود.

در دقیقه ۷۲ بازی نفوذ و ارسال مهاجمان تیم فوتبال پدیده با ضربه «محمدرضا خانزاده» مدافع پیش تاخته سفیدپوشان مشهدی همراه شد که به تیرک افقی دروازه تیم فوتبال سپیدرود برخورد کرد که ثمری برای تیم مشهدی نداشت.

دقیقه ۷۳ بازی با تعویض دوم برای تیم فوتبال سپیدرود با ورود «میعاد یزدانی» به جای «حسین ابراهیمی» همراه بود.

در دقیقه ۷۵ بازی کارت زرد برای «حسین کعبی» مدافع پیش تاخته قرمزپوشان رشتی همراه بود.

دقیقه ۷۶ بازی تعویض دیگری انجام شده که این بار برای تیم فوتبال پدیده مشهد با ورود «میلاد کمندانی» به جای «اکبر ایمانی» همراه بود.

در دقیقه ۷۷ بازی فشار بازیکنان تیم فوتبال پدیده مشهد روی دروازه سپیدرودی ها با دفع مکرر توپ توسط بازیکنان سپیدرود همراه شد.

در دقیقه ۸۰ بازی شوت سنگین «محمد قاضی» به سمت دروازه سپیدرودی ها با دخالت «حسین کعبی» همراه بود که سبب مصدومین این بازیکن و انجام سومین تعویض تیم فوتبال سپیدرود رشت شد.

دقیقه ۸۱ بازی تعویض دیگری برای تیم فوتبال پدیده مشهد با وروود «رضا صدری» به جای «امین قاسمی نژاد» همراه شد.

دقیقه ۸۶ بازی با نفوذ انفرادی و شوت ناگهانی «پویا نزهتی» فرصت زدن گل سوم برای تیم فوتبال سپیدرود همراه بود که به شکلی خطرناک از کنار دروازه تیم مشهدی به اوت رفت.

دقیقه ۸۸ بازی تعویض سوم تیم فوتبال پدیده مشهد با ورود «محمد اسماعیل نظری» به جای «مرتضی منصوری» همراه بود.

در پایان نیمه دوم این مسابقه داور بازی چهار دقیقه وقت تلف شده در نظر گرفت.

در پایان این مسابقه تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد که دو بر یک حریف مشهدی خود را شکست دهد و سه امتیاز این رقابت به حساب خود واریز کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.