هافبک ذوب آهن تاکید کرد که این تیم می‌تواند به رده‌های بالای جدول برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سید محمدرضا حسینی در فصل جاری یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش بوده است. هر چند ذوبی ها هنوز در حد انتظار نتیجه نگرفته اند، ولی حسینی معتقد است که آنها می توانند به رده های بالای جدول برسند. با حسینی در مورد آخرین وضعیت ذوب آهن سوال کردیم که او به سوالات تسنیم پاسخ داد.

مثل اینکه مصدوم بودی؟

من کمی از ناحیه زانو اذیت شدم و مشکل خاصی ندارم و به بازی با پارس جنوبی می‌رسم.

چرا ذوب آهن تا اینجا نتایج خوبی نگرفته است؟

متاسفانه ما در بعضی از بازی‌ها بدشانسی آوردیم و برد را با تساوی عوض کردیم. اگر این اتفاق نمی‌افتاد الان اول یا دوم بودیم. متاسفانه خیلی راحت امتیاز از دست دادیم و در دقایق آخر گل خوردیم.

آیا ذوب آهن مشکل فنی دارد؟

تیمی که در هر بازی موقعیت های زیادی ایجاد می‌کند مشکل فنی ندارد. ما بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داریم و در کارهای تدافعی هم تیم خوبی هستیم. فکر می‌کنم روی اشتباهات فردی و نداشتن تمرکز در چند بازی خوب نتیجه نگرفتیم و عوض کردن برد با مساوی بسیار دردناک بود.

فکر می کنی شرایط تغییر کند؟

ما باید بیشتر تمرین کنیم و در بازی ها تمرکز بیشتری داشته باشیم. ما فقط یک باخت داشتیم و این نشان می‌دهد که تیم خوبی داریم. با دو برد می‌توانیم به بالای جدول برسیم.

بازی با پارس جنوبی را چطور می بینی؟

بازی خیلی سختی است و ما با تیم یکدست و جوانی روبه‌رو خواهیم شد. باید با حساب و کتاب و تمرکز بالا بازی کنیم. به هر حال ما هم ذوب آهن هستیم و حساب ویژه‌ای روی این بازی کرده‌ایم. به نظرم بازی جذابی خواهد شد و امیدوارم اولین شکست پارس جنوبی را رقم بزنیم. البته آنها تیم قابل احترام هستند.

از عملکر خودت در این فصل راضی هستی؟

من سه گل زده ام و یک پاس گل داده‌ام. از عملکردم راضی هستم ولی می توانستم ۵ یا ۶ گل بزنم. تلاش می‌کنم تا گلزنی‌هایم را در آینده ادامه بدهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.