مدیر ورزشی باشگاه اوسترساندس با اعلام افزایش چندبرابری قیمت فروش ملی‌پوش ایرانی گفت: فقط یک تیم بزرگ شانس خرید سامان قدوس در فصل نقل و انتقالات زمستانی را دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت آفتون‌بلاد سوئد، تیم‌هایی از کشورهای انگلیس، فرانسه، آلمان، بلژیک و هلند با اعلام کیندبرخ، مدیر ورزشی باشگاه اوسترساندس سوئد به صورت رسمی علاقمندی خود را برای جذب سامان قدوس، مهاجم ۲۳ ساله و ایرانی ابراز کردند.

پیش از آغاز فصل جاری لیگ برتر سوئد و حضور اوسترساندس در لیگ اروپا یک تیم کروات قصد داشت تا با پرداخت ۲۰ میلیون کرون سوئد (در حدود ۱۰ میلیارد تومان) سامان قدوس را جذب کند اما باشگاه سوئدی و کیندبرخ تمایلی از خود نشان ندادند. هدف آنها لیگ اروپا بود. هدف کلیدی باشگاه اوسترساندس نیز روی موفقیت سامان قدوس بود. این ملی‌پوش ایرانی نیز متقاعد شد که در اوسترساندس بماند.

کیندبرخ در این رابطه گفت: ما شخصا نمی‌خواستیم قدوس را بفروشیم و می‌دانستیم که برای جاه‌طلبی‌های خود به او نیاز داریم.

وی درباره فروش سامان قدوس با مبلغ ۲۰ میلیون کرون در زمستان سال جاری میلادی اظهار داشت: نه، این کار را نمی‌کنم.

مدیر اجرایی باشگاه اوسترساندس درباره کاهش قیمت قدوس در صورت بروز مصدومیتی یا دوره افول فوتبالش خاطرنشان کرد: این مساله آزاردهنده است اما به عنوان باشگاه می‌خواهیم شرایط مطلوبی را برای گراهام پوتر (سرمربی) و سامان قدوس فراهم کنیم. من افتخار می‌کنم که در تابستان مانع انتقالش به کرواسی شدم.

کیندبرخ سپس با اشاره به افزایش قیمت فروش سامان قدوس به ۵۰ میلیون کرون (در حدود ۲۵ میلیارد تومان) گفت: اگر بخواهیم برای مثال قدوس را در زمستان بفروشیم باید تیم بزرگی باشد. از طرفی هم ما او را برای بازی‌های مرحله پلی‌آف لیگ اروپا می‌خواهیم. هرگز کسی را وادار به جدایی نمی‌کنیم. من مسئولیت در قبال باشگاه و قدوس دارم و باید همه چیز خوب باشد.

سایت آفتون بلاد سوئد در ادامه به نقل از سامان قدوس درباره تعیین قیمتش از سوی باشگاه اوسترساندس نوشت: این فوق‌العاده است. با همراهی کادر فنی و بازیکنان به بهترین بازیکن تبدیل شدم. به همین خاطر قیمت افزایش می‌یابد.

قدوس افزود: این مساله انگیزه‌ای برای من جهت افزایش ارزشم است. باشگاه اوسترساندس شایسته پول و درآمدزایی از من است. باعث پیشرفتم شد و مراقبم بود. آنها باعث شدند تا امروز به چنین بازیکنی تبدیل شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.