بازیکن تیم پاری‌سن‌ژرمن معتقد است بیشتر از این که با نیمار دوست باشند، نیاز است تا حرفه‌ای باشند و به موفقیت و برد تیمشان فکر کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ادینسون کاوانی، مهاجم اوروگوئه‎ای تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن، معتقد است برای این که در کنار نیمار در زمین بازی عملکرد خوبی داشته باشد حتما لازم نیست با او دوست باشد.

اخیرا اخبار زیادی مبنی برد درگیری‌های این دو در تیم فرانسوی به به گوش می‏رسد و شروع آن با درگیری بر سر زدن ضربه پنالتی و ایستگاهی بود و بعد تبدیل به جنگ برای اولین نفر بودن شد.

کاوانی اما در این باره توضیح داده است: موضوع پنالتی مربوط به گذشته است. اتفاقاتی هستند که در فوتبال می‎افتند. باید راه حلی پیدا کنیم که هر دو بتوانیم در تیم عملکرد خوبی داشته باشیم. باید تیمی جنگجو و رقابتی باشیم. لازم هم نیست دوست باشیم. باید حرفه‎ای باشیم و فقط همین، چون بعد از آن هرکس زندگی شخصی خودش را دارد.

کاوانی در ادامه گفت: بردن مهم‎ترین چیز برای تیم ما است، پس ما باید بهترین راه حل را برای تیم پیدا کنیم. این که چه کسی پنالتی بزند را هم مربی مشخص می‏کند. کسی که باید راه حلی پیدا کند اونای امری است. هر تصمیمی که او بگیرد مهم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.