سرمربی رئال مادرید از تساوی خانگی تیمش ابراز رضایت کرد و قول جبران داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید تساوی یک بریک خانگی تیمش مقابل تاتنهام در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان را نتیجه خوبی دانست و قول پیروزی در زمین تاتنهام را داد.

او گفت: از نتیجه راضی هستم. البته بهتر بود پیروز می‌شدیم. درست مانند تاتنهام فرصت زدن گل‌های بیشتر را داشتیم.یک ضربه رونالدو هم با بدشانسی به تیر برخورد کرد. دروازه‌بان‌های هر۲ تیم آماده بودند. تاتنهام خیلی خوب بازی کرد و به نتیجه دلخواهش هم رسید. این نتیجه چندان هم غیرطبیعی نیست. این فرصت را داریم تا در ومبلی با شکست تاتنهام جبران کنیم. در لحظه دریافت گل، برتر از تاتنهام بودیم و آن گل برای دقایقی از لحاظ روحی روی ما تاثیر منفی گذاشت. پذیرش گل در آن شرایط کمی دشوار بود.

او در ادامه افزود: با این تساوی، خاصی اتفاق نیفتاده و حالا باید به بازی بعدی فکر کنیم. در ومبلی می توانیم تساوی امشب را جبران کنیم. در استفاده از ۳ تعویض اجباری نیست و اگر نیاز باشد این کار را انجام می‌دهم. ترجیح دادم آسنسیو را به جای بنزمای خسته وارد زمین کنم و لوکاس را برای باز کردن لایه‌های دفاعی تاتنهام به میدان فرستادم. نیازی به تعویض سوم حس نکردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.