تیم فوتبال رئال مادرید در سومین بازی خود در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تاتنهام رفت و برابر این تیم به تساوی خانگی تن داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته سوم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری دیدار تیم های رئال مادرید و تاتنهام از گروه H پی گرفته شد که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در این بازی که سه شنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد دو تیم در نیمه نخست به تساوی یک بر یک دست یافتند. در این نیمه تاتنهام چندین بار موقعیت گلزنی ایجاد کرد و در دقیقه ۲۸ روی ضربه پشت پای هری کین و دخالت واران به گل دست یافت که این گل به نام بازیکن رئال مادرید (گل به خودی) ثبت شد.

رئال مادرید بعد از اینکه در چندین صحنه دیگر دروازه خود را با تهدید جدی مواجه دید به خود آمد و حریف را تحت فشار قرار داد تا اینکه روی حرکت تونی کروس در دقیقه ۴۲ صاحب یک ضربه پنالتی شد. کریستیانو رونالدو که پیش تر یک اخطار دریافت کرده بود این ضربه را به گل تبدیل کرد.

در نیمه دوم رئال مادرید حاکم میدان بود. دو بار لوریس با واکنش های خود ضربات رونالدو را دفع کرد و یک بار هم مشخص نشد بنزما چگونه توپ را به گل تبدیل نکرد. در دقیقه ۷۳ هری کین بهترین موقعیت گلزنی را در حالت تک به تک با ناواس از دست داد. بلافاصله بعد از آن نوبت به اریکسن رسید تا فرصت دیگری را برای تاتنهام از دست بدهد.

زیدان در دقایق پایانی بازی تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کرد اما رئال مادرید نتوانست در این بازی خانگی به ۳ امتیاز دست یابد و با تساوی برابر تاتنهام به کار خود پایان داد.

بدین ترتیب تاتنهام و رئال مادرید با ۷ امتیاز به ترتیب در رده های اول و دوم باقی ماندند.

در این گروه تیم دورتموند در زمین آپوئل نیکوزیا به میدان رفت و برابر این تیم یک بر یک متوقف شد.

پوته در دقیقه ۶۲ برای آپوئل گل زد و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس در دقیقه ۶۷ نتیجه را برابر کرد.

جالب اینکه تیم دورتموند از سه بازی خود تنها یک امتیاز را در دور رفت کسب کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.