دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی آغاز شد که سرخ های ایران با خوردن چهار گل در دیدار رفت کار سختی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز سه شنبه در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط عمان به مصاف هم رفته اند تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کنند.

این دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفته اند که تیم الهلال عربستان با برتری ۴ بر صفر در دیدار رفت استرس کمتری دارد اما نماینده ایران برای صعود به فینال نیاز به گل نخوردن و زدن ۴ گل برای به تساوی کشاندن کار و زدن ۵ گل برای صعود دارد.

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، وحید امیری، گاودین منشا و علی علیپور به میدان رفت.

شرح کامل این بازی را در زیر می خوانید:

* شروع این بازی با یک پاس بلند از سوی سیدجلال برای منشا همراه بود که این بازیکن در موقعیت آفساید قرار داشت. بعد از این صحنه پرسپولیس صاحب یکی دو موقعیت شد اما نتوانست به دروازه حریف نزدیک شود.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.