دیدار رئال و تاتنهام به نوعی دوئل رونالدو و هری کین است و هر کدام موفق‌تر باشند به تیمشان کمک زیادی برای صعود از گروه کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، چراغ‌ها روشن شد، کریس رونالدو و هری کین چشم در چشم هم قرار گرفتند. در مادرید سفیدپوشان در انتظار سلطان گلزنی لیگ قهرمانان هستند، بازیکن جوانی که پا جای پای کریس رونالدو گذاشته و در مسیر شکستن رکوردهایش قرار دارد.

شماره ۱۰ تاتنهام تنها ۲۴ سال و ۲ ماه و ۱۹ روز سن دارد و توانسته در ۲۶۳ بازی ۱۳۸ گل بزند. رونالدو هم به فاصله چند ماه قبل از پیوستن به تیم فوتبال رئال مادرید ۱۴۰ گله شده بود، اما در ۳۸۰ بازی.

لازم نیست حتما در ریاضیان نخبه باشید تا بفهمید ستاره انگلیسی در مقایسه با کریس رونالدو پرتغالی، البته در زمانی که هم‎سن او بوده، برتری دارد. این دستاوردی عالی است. هر دو ستاره در سال ۲۰۱۷ ۴۳ گل زده‎اند، اما برای کین تنها ۱۲۴ بازی کافی بود تا ۸۴ گل بزند و کریستیانو بعد از ۱۹۶ بازی به این تعداد گل رسیده است.

میانگین ۰.۶۸ گل در هر بازی برای ستاره تاتنهام و ۰.۴۳ گل در هر بازی برای ستاره سابق منچستریونایتد. با این آمار فوق‌العاده است که هری کین به پایتخت اسپانیا رسیده تا مقابل رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی، قرار گیرد.

هرچند در ۲۴ سالگی کین همان سنی را دارد که رونالدو زمان پیوستن به رئال مادرید داشت. جالب اینجاست که او هم توانسته مانند آن زمان رونالدو توجه تیم‌های مطرح دنیا را به خود جلب کند، مانند همین رئال مادرید. در دیدار لیگ قهرمانان این دو دوئلی خواهند داشت که برنده آن دوئل شانس خیلی خوبی برای صعود از گروهش خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.