صوفی زاده: هدف ما ارتقا سطح کیفی مسابقات فوتسال و فوتبال بانوان است/

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، لیلا صوفی زاده، رئیس کمیته بانوان گفت: با توجه به سختی ها، مشقت ها و حساسیت هایی که در بخش برگزاری مسابقات بانوان وجود دارد، سعی ما بر این است تا بتوانیم بهترین شرایط را برای برگزاری مسابقات در فوتبال و فوتسال فراهم کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری دوره های توجیهی باعث می شود تا از لحاظ علمی به روز شوید و با آخرین قوانین روز دنیا در مسابقات حضور داشته و با مدیریت دقیق و علاقمندی که در کارتان دارید، باعث شوید تا مسابقات به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

رئیس کمیته بانوان در ادامه بیان کرد: در ذات وظایف نمایندگی یک سری موارد وجود دارد که شما نمایندگان ملزم به رعایت آن هستید. قانون مداری، انجام فعالیتهای مختلف مطابق با ضوابط فدراسیون و دستورالعمل های مسابقات، را باید در کارتان دنبال کنید و با اخلاق مداری که در سرلوحه کاری خود قرار می دهید به عنوان الگوهای شایسته برای تیم ها باشید.

نایب رئیس سوم فدراسیون در پایان گفت: با هدف ارتقا سطح کیفی مسابقات در فوتبال و فوتسال قصد داریم تا شرایط مطلوبی را در لیگ ها فراهم کنیم. امیدوارم با صبر، آرامش و تجربه ای که در بحث نمایندگی دارید، شاهد برگزاری مسابقات مطلوب تر از گذشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.