مدیر اجرایی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت:‌ تیم ایرانجوان هیچ کاری نکرد و ما فقط روی دو اشتباه فردی گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم.

رضا فتح‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، در خصوص شکست ۲ بر یک تیم گل‌گهر سیرجان مقابل ایرانجوان بوشهر در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال، اظهار داشت: بازی خوبی بود. حریف با دفاع اتوبوسی به زمین آمده بود و ما هم هر کاری کردیم نتوانستیم به دروازه این تیم نزدیک شویم. متأسفانه روی دو ضربه ایستگاهی و روی اشتباهات فردی، دو گل به خودی خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم. در مجموع تیم ایرانجوان هیچ کاری نکرد و ما فقط روی اشتباهات خودمان شکست خوردیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه گل‌گهر به وینگو بگوویچ سرمربی خود اولتیماتوم داده است، تصریح کرد: باشگاه هیچ اولتیماتومی به سرمربی نداده است. تفاوتی ندارد اول بشویم یا آخر، قطعاً تا پایان فصل با بگوویچ ادامه خواهیم داد. متأسفانه این شایعات را کسانی که منافع‌شان در باشگاه قطع شده است، درست می‌کنند. ما اگر پنج بازی متوالی هم ببازیم فرقی نمی‌کند و هیچ تغییری در کار نیست. ما همان تیمی هستیم که فصل گذشته تا روز آخر مدعی صعود بودیم. مسئولان باشگاه هم به خوبی فوتبال را درک می‌کنند و می‌دانند شکست هم جزیی از فوتبال است.

مدیر اجرایی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان نیز گفت: به امید خدا در آن دیدار برای کسب سه امتیاز به زمین خواهیم رفت تا شکست خانگی مقابل ایرانجوان را جبران کنیم. ما به تیم‌مان اعتماد داریم و مطمئنیم موفق خواهیم شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.