هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول را در حالی برگزار شد که تیم فوتبال بادران سومین دیدار متوالی‌اش بدون گل زده را پشت سر گذاشت تا از صدر جدول فاصله بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال بادران تهران که فصل گذشته هم در کورس صعود به لیگ برتر قرار داشت اما در هفته های آخر قدری کم آورد تا همچنان در لیگ یک باشد، این فصل را هم خوب شروع کرد و از همان هفته‌های ابتدایی چهره یک تیم مدعی را به خود گرفت. شاگردان محمد ربیعی نتایج خوبی را در هفته‌های ابتدایی گرفتند و به لطف پیروزی‌های پی‌درپی در صدر و یا رده‌های نزدیک به صدر جدول حضور داشتند.

پیروزی‌های این تیم که از هفته اول تا هفته ششم تداوم داشت، یک ویژگی خاص داشت و آن هم این بود که اغلب گل‌های زده این تیم از روی ضربات پنالتی به دست آمد. بر اساس آمار موجود، بادرانی‌ها از هفته اول تا هفته ششم شش بار صاحب ضربه پنالتی شده بود که ۵ پنالتی از ۶ پنالتی این تیم تبدیل به گل شده بود و آنها تنها یکبار در شیراز مقبل فجرسپاسی پنالتی شان را از دست داده بودند.

بادران تا پایان هفته ششم ۱۱ بار موفق به گلزنی شده بود که ۵ گل از ۱۱ گل این تیم حاصل ضربات پنالتی بود تا کمی کمتر از نیمی از گلهایش را مدیون پنالتی‌هایش باشد. همچنین ۷ امتیاز از ۱۶ امتیاز این تیم در بازی هایی بوده که ضربات پنالتی آنها در نتیجه بازی نقش مستقیم داشته است.

و اما نکته جالب اینجا است بادران آخرین باری باری که در لیگ دسته اول موفق به گلزنی شده، گلی بود که در هفته ششم از روی نقطه پنالتی به راه آهن زد. تیمی که در شش هفته نخست رقابت‌ها شش بار صاحب ضربه پنالتی شده بود و ۱۱ گل زده بود، در هفته‌های هفتم، هشتم و نهم صاحب پنالتی نشده و عجیب این که در این سه هفته موفق به گلزنی هم نشده است.

از آخرین گلی که بادران در این فصل به ثمر رسانده ۳۰۵ دقیقه می‌گذرد و این تیم در ۳۰۵ دقیقه موفق به گلزنی نشده است. همچنین باید گفت آخرین گلی که این تیم در جریان بازی به ثمر رساند، گل دوم آنها به تیم شهرداری تبریز در هفته پنجم و در دقیقه ۹۴ است. گلی که امیر میربزرگی برای این تیم به ثمر رساند تا بازی با نتیجه مساوی ۲-۲ به پایان برسد. در آن بازی بادران تا دقیقه ۸۴ با نتیجه ۲ بر صفر از میزبان خود عقب بود که در آن دقیقه اولین گل این تیم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و گل مساوی آنها هم در دقیقه ۹۴ ثبت شد.

از آخرین گلی که بادرانی ها در جریان بازی به ثمر رساندند ۳۶۰ دقیقه می گذرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.