مسئولان فوتبال کشور امارات نیز با صدور مجوز چند باشگاه اماراتی مخالفت کردند که در بین آنها نام باشگاه العین هم دیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اعضای کمیته صدور مجوز باشگاه‌های فدراسیون فوتبال امارات دومین نشست خود به منظور بررسی نهایی درخواست‌های باشگاه‌های اماراتی برای اخد مجوز آسیایی را در مقر خود در ابوظبی برگزار کرد که بر این اساس تنها با صدور مجوز پنج باشگاه به منظور حضور در رقابت‌های فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرد.

پنج باشگاه‌ اماراتی که تمامی معیارهای لازم برای کسب مجوز آسیایی را داشته‌اند، عبارتند از الظفره، النصر، الوصل، الامارات و الشارجه. این در حالی است که کمیته صدور مجوز باشگاه‌ها با اعطای مجوز مشروط به باشگاه‌های الجزیره و الوحده موافقت کرده است.

این کمیته اما با اعطای مجوز آسیایی به باشگاه‌های العین، بنی‌یاس، دبا، اتحاد کلبا و حتا موافقت نکرد چون شرایط‌شان با برخی معیارهای سیستم صدور مجوز آسیایی باشگاه‌ها مطابقت نداشته است.

باشگاه‌های اماراتی که با درخواست‌شان برای صدور مجوز آسیایی آنها موافقت نشده، پنج روز فرصت اعتراض دارند. حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا منوط به دریافت مجوز آسیایی است.

اخیراً کمیته صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال عربستان نیز تنها با درخواست دو باشگاه الهلال و الاهلی برای صدور مجوز آسیای برای حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.