هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و نفت طلاییه آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از امروز (سه‌شنبه) با برگزاری یک مسابقه آغاز می‌شود، هفته‌ای که هواداران فوتبال، ۱۰ هفته منتظر آن بودند تا دربی ۸۵ را تماشا کنند.

تنها بازی امروز بین تیم‌های نفت طلاییه و استقلال خوزستان خواهد بود. نفتی‌ها پس از حضور دوباره حمید درخشان، مقابل دیگر نماینده استان خوزستان در هفته گذشته، در خانه صنعت نفت آبادان شکست خوردند، باختی که موجب نارضایتی درخشان از شاگردانش نشد و این مربی حتی از آنها تمجید هم کرد. درخشان بهتر از هر کسی می‌داند که با توجه به نیمکت لغزان و مدیران دمدمی‌مزاج نفت، شاید فرصت چندانی به او ندهند و حضورش در جمع نفتی‌ها به لیگ قهرمانان آسیا هم نرسد.

استقلال خوزستان هم هفته گذشته در خانه خود باختی دیگر را متحمل شد و مقابل پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. این تیم به همراه گسترش فولاد انتهای جدولی که به لطف شکست‌های متوالی خود، اجازه نداده استقلال خوزستان به این رده برسد، بدترین خط دفاع لیگ را با ۱۵ گل خورده در اختیار دارند. آبی‌پوشان خوزستانی پس از پیروزی هفته اول خود مقابل تراکتورسازی، در هشت هفته اخیر، موفق به کسب پیروزی نشدند و با هفت امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارند.

این نتایج ضعیف در حالی رقم خورده است که هواداران استقلال خوزستان امید داشتند بازگشت عبدالله ویسی به اهواز، پایان ناکامی‌های این مربی در سپاهان و آغاز رقم خوردن خاطرات خوب آبی‌پوشان خوزستانی، مانند قهرمانی در لیگ پانزدهم باشد. البته با توجه به نزدیک بودن امتیازات تیم‌های پایین جدولی، پیروز این مسابقه می‌تواند به نیمه جدول برسد. باید دید شکست احتمالی استقلال خوزستان در تهران، تصمیم مدیران باشگاه خوزستانی را برای برکناری ویسی جهت خاموش نگه داشتن اعتراض هواداران محقق می‌کند یا ویسی هم به کار خود در استقلال ادامه می‌دهد.

برنامه دیدارهای هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶

* نفت طلاییه - استقلال خوزستان (ساعت ۱۵:۴۵)

پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶

* گسترش فولاد تبریز - سپاهان اصفهان ( ساعت ۱۵)

* پیکان تهران - تراکتورسازی تبریز (ساعت ۱۵:۴۵)

* سپیدرود رشت - پدیده خراسان (ساعت ۱۶)

* سیاه‌جامگان - صنعت نفت آبادان (ساعت ۱۶:۱۵)

* فولاد‌ خوزستان - سایپا (ساعت ۱۸)

جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶

* ذوب‌آهن اصفهان - پارس جنوبی جم (ساعت ۱۸)

پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶

* پرسپولیس - استقلال (ساعت ۱۶:۴۰)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.