سرمربی استقلال که سابقه کار در جاماییکا را دارد، حتی بعد از ترک این کشور حمایت زیادی از «میگوئل کولی» داشته؛ فردی که حالا در آستانه نشستن روی نیمکت استقلال است.

به گزارش خبرنگار مهر، با تصمیم مسئولان باشگاه استقلال قرار است «میگوئل کولی» مربی جاماییکایی به عنوان دستیار جدید «وینفرد شفر» در تیم فوتبال استقلال مشغول به کار شود.

وینفرد شفر که تاکید زیادی روی کار با میگوئل دارد، در بدو حضورش در ایران اعلام شده بود باید دو دستیار ایرانی را در کنار خودش قرار بدهد. با این حال او سئولان باشگاه را قانع کرده تا کولی به استقلال بیاید.

این در حالی است که شفر وقتی در جاماییکا به عنوان سرمربی کار می کرد، یکی از حامیان اصلی میگوئل بوده و وی را یکی از آینده داران فوتبال جاماییکا معرفی کرده بود. شفر حتی زمانی که جاماییکا را ترک کرده بود، در مصاحبه ای اعلام کرد کولی باید به عنوان مدیر فوتبالی فدراسیون جاماییکا منصوب شود.

شفر در این مصاحبه که حدودا سه ماه پیش انجام داده بود، اعلام کرده میگوئل کولی دستیارش در تیم ملی جاماییکا باید به جای «وین بلاین» به عنوان مدیر فوتبالی فدراسیون این کشور انتخاب شود.

شفر در این خصوص به یک سایت جاماییکایی گفته بود: «کولی بهترین گزینه برای این پست است چرا که پیشینه اثبات شده ای در زمینه کار با جوانان دارد. شما به ایده های جدید نیاز دارید. کولی مربی بسیار خوب و باهوشی است. مدیر فوتبالی مربوط به تیم بزرگسالان نیست. این پست برای تیم های زیر ۱۵ و زیر ۱۷ سال است. میگوئل برای این پست عالی است. از نظر من کولی بهترین مربی بومی جاماییکا است. او گزینه خوبی برای ساختن تیم های جوانان برای تیم ملی بزرگسالان است. او تمام بازیکنان را در سراسر جاماییکا می شناسد و می تواند کشور شما را یک گام به جلو ببرد.»

با حمایتی که شفر حتی بعد از ترک جاماییکا از میگوئل داشته، بی جهت نیست که حالا بر حضور این مربی جاماییکایی روی نیمکت استقلال اصرار دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )