تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با حضور مربی ایرانی این تیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین امروز دوشنبه آبی پوشان پس از یک روز استراحت از ساعت ۱۶ در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

بازیکنان ابتدا زیر نظر مک درموت بدن های خود را گرم کردند و سپس به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. شفر در بخش بعدی تمرین از بازیکنانش می خواست پاس های تحت فشار به یکدیگر داده تا بتوانند حفظ توپ خوبی داشته باشند.

آیتم بعدی تمرین آبی پوشان اختصاص به کارهای ترکیبی، سانتر از جناحین و شوت از راه دور بود و در بخش پایانی تمرین بازیکنان یک فوتبال تمرینی را در قالب دو تیم صورتی و سبز برگزار کردند که شفر در مواقع لزوم بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کرد.

بیژن طاهری اولین دستیار ایرانی شفر است که امروز در تمرین حاضر شد و پس از اینکه به بازیکنان معرفی شد تمرینات آبی پوشان را زیر نظر گرفت.

سرمربی استقلال قبل از شروع تمرین جلسه آنالیز را به همراه بازیکنان برگزار کرد و نقاط قوت و ضعف نساجی قائمشهر به بازیکنانش گوشزد کرد.

جابر انصاری که مدتها بود به دلیل مصدومیت در تمرینات حضور نداشت امروز در زمین شماره دو حاضر شد و پس از دقایقی گفتگو با سرمربی در تمرینات گروهی شرکت کرد.

تنها غایب تمرین امروز مهدی قائدی بود که به دلیل مسائل انضباطی تا اطلاع ثانوی حق حضور در تمرین را ندارد.

نصرالله عبداللهی پس از دقایقی گفتگو با شفر در گوشه ای از زمین به تماشای تمرین نشست.

آبی پوشان پس از ۷۵ دقیقه تمرینشان به پایان رسید و آنها فردا برای دیدار برای نساجی قائمشهر تمرینات خود را در زمین شماره دو آزادی پیگیری خواهند کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه ۲۸ مهرماه از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی قائمشهر خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.