آبادان - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با وجود اینکه نفت در دو بازی اخیر نتیجه نگرفته است ولی وضع این تیم جای نگرانی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند شامگه امروز در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل نفت تهران اظهار کرد: بدون اینکه قصد توجیه داشته باشیم در دو بازی گذشته، بزرگترین مشکل ما در زدن ضربات آخر بود.

وی اضافه کرد: پنالتی از دست رفته مقابل سپیدرود و ضرباتی که به تیر دروازه برخورد کرد، گواه این موضوع است که البته جذابیت فوتبال در این است که نتیجه در آن قابل پیش بینی نیست.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: تا بازی پنجم در جایگاه پنجم جدول بودیم و این دو بازی آخر ما را عقب انداخت که البته جای نگرانی نیست.

وی با ذکر مثالی در خصوص نتایج هفته های اخیر لیگ برتر بیان کرد: تیم پیکان در چهار بازی نخست دو امتیاز داشت ولی حالا در جمع بالانشینان جدول است و به همین خاطر نباید به نتایج فعلی توجه کرد.

کمالوند لیگ برتر فوتبال ایران را ماراتن تعریف کرد و افزود: تیمهایی در این ماراتن موفق می شوند که آهسته و پیوسته کار کنند.

وی ادامه داد: در تمرینات دو هفته اخیر روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کردیم و امیدواریم که با ارایه یک بازی خوب با توفیق و برتری از زمین خارج بشویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: علی عبداله زاده، ناصر سالاری و محسن حمیدی مصدوم هستند؛ حمیدی به بازی فردا نمی رسد و در جلسه پزشکی فردا وضعیت سالاری و عبداله زاده مشخص می شود.

وی از برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیمش مقابل تیم امید صنعت نفت گفت و بیان کرد: پالایش نفت آبادان به خاطر بازی در لیگ٢ شرایط حضور در بازی تدارکاتی را نداشت.

کمالوند عنوان کرد: تیمهای خوزستانی دیگر از جمله نفت امیدیه نیز در شرایط مسابقه بودند و به دلیل سنگین بودن بازی با صنعت نفت، از شرکت در بازی تدارکاتی عذرخواهی کردند.

وی در پایان گفت: در بازی با تیم امید هم بازی بازیکنان این تیم را دیدیم و بازیکنانمان را نیز در شرایط مسابقه قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر فردا تیم های نفت آبادان و نفت تهران در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.