سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در چند هفته اخیر امتیازات لازم را نگرفتیم. 

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی سایپا با سپیدرود که بعدازظهر امروز پنجشنبه در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: بعد از یک وقفه که در لیگ پیش امد، فردا بازی مهمی با سپیدرود داریم. در چند هفته اخیر امتیازات لازم را نگرفتیم.

وی افزود: امیدوارم فردا سه امتیاز بازی را کسب کنیم. بازی سختی داریم. سپیدرود تیم خوبی است و امسال به لیگ برتر آمده و در ادامه مسابقات لیگ نتایج خوبی گرفته است. جدول طوری است که امتیاز دادن در این بازی می تواند ما را پایین تر بیاورد. اگر هم سه امتیاز را بگیریم به بالای جدول می رسیم. تمام تلاشمان را کرده ایم که فردا پیروز شویم.

سرمربی سایپا درباره اینکه آیا تعطیلی لیگ به شما کمک کرده است یا خیر؟ تاکید کرد: تعطیلی اینطوری لیگ به ضرر تمام تیم هاست به جز دو تیمی که وقت کافی برای آماده سازی نداشته اند. همیشه گفته ام که تیم ملی بر باشگاه ارجح است تا خودش را برای جام جهانی آماده کند. ما در این مدت تمرین کردیم و یک بازی دوستانه داشتیم. ما داشتیم بازی های خوبی ارائه می کردیم. یک امتیاز در اصفهان گرفتیم که حکم برد داشت. البته نباید آن بازی را مساوی می کردیم. سعی می کنیم از فردا نمایش بهتری نسبت به قبل داشته باشیم.

ادامه داد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.