سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از نتیجه بازی دوستانه تیمش با روسیه ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از بازی دوستانه روسیه و ایران در ورزشگاه کازان که امشب (سه‌شنبه) با تساوی یک - یک پایان یافت، گفت: برای ما بازی و تمرین خوبی بود. رویارویی با روسیه فرصت عالی جهت کسب تجربه خوب و بهتر بین‌المللی است.

تا جام جهانی باید تصمیمات زیادی برای تیم ملی بگیرم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: از بازی امشب خوشحالم و امیدوارم تماشاگران هم چنین احساسی را داشته باشند. من نیز همانند سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه باید تصمیمات زیادی را تا پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ بگیرم. در نیمه اول بازیکنان ایران تا اندازه‌ای محدود بودند، اما در نیمه دوم حرکت بیشتری کردند. بازی هم شکل بهتری به خود گرفت و جذاب‌تر شد.

آزمون بازیکن باثبات‌تری می‌شود

«آیا رموز تأثیرگذاری برای گلزنی سردار آزمون در تیم ملی وجود دارد، چون او در باشگاهش گل نمی‌زند؟»، کی‌روش در پاسخ به این پرسش نیز اظهار داشت: آزمون بازیکن مستعد و جوانی است. تیم برای او یک چالش است و اینجا انگیزه مضاعفی را دریافت می‌کند. با بازیکنان جوان زیادی کار کرده‌ام. فکر می‌کنم که آزمون با به دست آوردن تجربه بیشتری بازیکن باثبات‌تری می‌شود. در واقع سردار آزمون از روبین‌کازان رفت و دوباره به این تیم بازگشت. این یک آزمایش برای آزمون است و فکر می‌کنم امتحان خود را پس خواهد داد.

به دلیل مسائلی که در اختیار ما نیست نمی‌توانیم در زمان جام جهانی در کازان باشیم

کی‌روش در ادامه با اشاره به محل بازی دوستانه روسیه و ایران خاطر نشان کرد: می‌خواستیم کازان را به‌عنوان محلی جهت آماده‌سازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مورد آزمایش قرار دهیم. کازان انتخاب اول ما بود و خوشبختانه امکانات مناسبی داشت. متأسفانه به دلیل مسائلی که در اختیار ما نیست نمی‌توانیم در زمان جام جهانی در کازان باشیم. باید محل دیگری را برای کمپ ایران در جام جهانی انتخاب کنیم.

وی با اشاره به جو حاکم بر ورزشگاه کازان در زمان بازی روسیه - ایران تأکید کرد: از دیدن هواداران در ورزشگاه کازان و حمایت از تیم ایران خوشحال شدم. از فوتبال تهاجمی ایران راضی و خوشحال بودیم. همچنین می‌خواهم از سازمان‌دهندگان این بازی دوستانه تشکر کنم. برای شما و تیم ملی فوتبال روسیه در جام جهانی ۲۰۱۸ آرزوی موفقیت و پیروزی می‌کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )