دیدار تیم‌های الهلال و پرسپولیس با شکست سنگین نماینده کشورمان خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های الهلال عربستان و پرسپولیس در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (سه‌شنبه) به وقت تهران در ورزشگاه بن‌زاید ابوظبی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۴ بر صفر الهلال به پایان رسید. گل‌های الهلال توسط عمر خربین در دقایق ۳۱ ، ۵۴ و ۸۹ و یاسر الشهرانی ۴۰ به ثمر رسید. الهلال از دقیقه ۴۸ با اخراج عطیف ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

الهلال در این مسابقه با ترکیب؛ المعیوف، هوساوی، بریک (۶۹- عبدالله الدوساری)، الحافظ، الشهرانی، عطیف، میلیسی، سالم الدوساری، ادواردو (۷۱-عبدالله خبیری)، الفرح و خربین از ابتدا مقابل پرسپولیس به میدان آمد.

برای پرسپولیس در این مسابقه علیرضا بیرانوند، شایان مصلح (۶۳- بشار رسن)، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، صادق محرمی، محسین ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده (۸۲- احسان علوان‌زاده)، محسن مسلمان (۴۶- احمد نوراللهی)، وحید امیری، گادوین منشا،‌ علی علیپور بازی کرد.

نیمه اول

دقیقه ۲: سانتر علیپور روی دروازه الهلال با ضربه سر مدافع حریف در اختیار عمر المعیوف دروازه‌بان تیم سعودی قرار گرفت.

دقیقه ۸: اشتباه حسین ماهینی باعث شد سالم الدوساری با توپ‌ربایی و پاس در عرض او به کارلوس ادواردو همراه شد که ضربه مهاجم الهلال را بیرانوند به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۱۸: به دنبال حرکات ترکیبی بازیکن الهلال پشت محوطه جریمه پرسپولیس، نیکولاس میلیسی در داخل محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت خوب شد که ضربه او از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: همکاری خوب منشا و احمدزاده در نهایت با پاس عرضی شماره ۱۰ پرسپولیس به امیری همراه شد که ضربه این بازیکن از روی خط محوطه جریمه الهلال در اختیار المعیوف قرار گرفت.

دقیقه ۲۱: حرکت خوب علیپور با فرار او به داخل محوطه جریمه الهلال همراه شد اما دخالت احمدزاده و گرفتن توپ باعث شد ضربه هافبک پرسپولیس به مدافعان الهلال برخورد کند.

دقیقه ۲۸: پاس در عرض وحید امیری به محسن مسلمان با شوت هافبک پرسپولیس از پشت محوطه جریمه الهلال همراه شد که با اختلاف از بالای دروازه سعودی‌ها به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: سانتر محمد بریک از سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس با ضربه سر چکشی محمد خربین در پشت شجاع خلیل‌زاده همراه شد و الهلال به گل نخست خود دست یافت.

دقیقه ۳۲: ضربه سالم الدوساری از داخل محوطه جریمه پرسپولیس با اختلاف از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: اشتباه فرشاد احمدزاده باعث شد یاسر الشهرانی با یک شوت زمینی از پشت محوطه جریمه گل دوم الهلال را بزند.

نیمه دوم

دقیقه ۴۶: در ابتدای نیمه دوم برانکو محسن مسلمان را از میدان خارج کرد و احمد نوراللهی را بعد از مدت‌ها دوری از میادین به میدان فرستاد.

دقیقه ۴۶: سانتر خطرناک وحید امیری از سمت چپ با دخالت مدافعان الهلال همراه شد تا پرسپولیس به نخستین کرنر خود در نیمه دوم دست یابد. ضربه کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس نیز توسط علیپور از بالای دروازه الهلال به بیرون رفت.

دقیقه ۴۸: به دنبال خطای عبدالله عطیف روی وحید امیری داور کره‌ای این دیدار نخستین کارت زرد را به هافبک الهلال داد. به فاصله ۳۰ ثانیه بعد عطیف با خطای دوم روی شایان مصلح کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.

دقیقه ۵۰: ضربه خطای عطیف روی مصلح را احمد نورالهی از کنج محوطه جریمه الهلال به سمت دروازه شلیک کرد که این ضربه توسط المعیوف دفع شد.

دقیقه ۵۴: حرکت پا به توپ سالم الدوساری از سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس با غفلت شایان مصلح همراه شد تا الدوساری به راحتی با یک سانتر زمینی عمر الخربین را در موقعیت گلزنی قرار بدهد و این بازیکن دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه ۶۲: سانتر وحید امیری از سمت چپ خط دفاعی الهلال با ضربه سر علی علیپور از بالای دروازه الهلال به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: شایان مصلح از زمین بیرون رفت و بشار رسن به عنوان دومین تعویضی سرخپوشان وارد میدان شد.

دقیقه ۶۴: پاس در عمق منشا به بشار رسن رسید و پاس در عرض هافبک عراقی پرسپولیس، نوراللهی را صاحب موقعیت کرد که ضربه این بی‌دقت این بازیکن در اختیار دروازه‌بان الهلال قرار گرفت.

دقیقه ۶۵: حرکت پا به توپ گادوین منشا در داخل محوطه جریمه الهلال توسط مدافعان الهلال متوقف شد. مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس سریعا از زمین بلند شد و ضربه خود را به سمت دروازه الهلال شلیک کرد که توسط دروازه‌بان سعودی‌ها به کرنر رفت.

دقیقه ۶۹: محمد بریک از میدان خارج شد و به جای عبدالله الدوساری به زمین وارد شد.

دقیقه ۷۱: کارلوس ادواردو از میدان بیرون رفت و به جای او، عبدالله خبیری وارد میدان شد.

دقیقه ۷۳: حسین ماهینی به دلیل خطا روی عمر الخربین از داور کره‌ای کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۷۵: همکاری عالی وحید امیری با علیپور با پاس مهاجم پرسپولیس شمالی به نوراللهی در داخل محوطه جریمه همراه شد که ضربه هافبک پرسپولیس توسط المعیوف به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۷۶: بشار رسن از فاصله ۳۰ متری به سمت دروازه الهلال شوت زد که ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: نیکولاس میلیسی از میدان خارج و به جای او، محمد کانو وارد زمین شد.

دقیقه ۷۹ : ضربه کرنر بشار رسن در داخل محوطه جریمه الهلال با ضربه سر علی علیپور همراه شد که توپ به راحتی در اختیار دروازه‌بان الهلال قرار گرفت.

دقیقه ۸۲: حرکت یاسر الشهرانی با پاس رو به عقب این بازیکن به سالم الدوساری رسید که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲: فرشاد احمدزاده از میدان خارج و به جای او، احسان علوان‌زاده به میدان وارد شد.

دقیقه ۸۴: فرار سالم الدوساری از خط آفساید پرسپولیس، این بازیکن را با بیرانوند تک به تک کرد که سنگربان سرخپوشان اجازه دریبل را به این بازیکن نداد و توپ او را مهار کرد.

دقیقه ۸۵: پاس وحید امیری در داخل محوطه جریمه الهلال به منشا رسید اما تعلل این بازیکن باعث شد یک موقعیت دیگر برای پرسپولیس از دست برود.

دقیقه ۸۹: حرکات پا به توپ عمر الخربین در عرض خط دفاعی پرسپولیس با ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه همراه شد تا او گل چهارم الهلال را بزند و هت‌تریک خود را کامل کند.

به گزارش تسنیم دیدار برگشت ۲۵ مهر در مسقط عمان برگزار می‌شود. پرسپولیس امروز در حالی شکست خورد که اتفاقات پیش از بازی و محرومیت باشگاه و طارمی رخ داده بود، همان موضوعی که مدیر روابط عمومی پرسپولیس آن را «حکمت» و طارمی آن را «خیریت» خوانده بودند. مهاجم پرسپولیس همچنین گفته بود که این موضوع شوکی به تیم وارد نکرده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۷ )