استقلال در اولین بازی بدون منصوریان به اندازه تمام ۷ بازی گذشته خود در لیگ گل زد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، استقلال تهران در رشت با نتیجه دو بر یک سپیدرود را شکست داد تا در اولین بازی بدون منصوریان، سه امتیاز حساس بگیرد و از رده شانزدهم، تا رده نهم بالا بیاید.

دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این نیمه تیم سپیدرود رشت بازی بهتری ارائه داد و شاگردان نظرمحمدی چند بار می‌توانستند دروازه استقلال را باز کنند اما ضربات آخر آنها دقت لازم را نداشت و توپ‌های این تیم راهی اوت می‌شد. از جمله این فرصت‌ها، توپی بود که حسین تهی‌دست مقابل دروازه استقلال در دقیقه ۱۱ ایجاد شد اما شوت او با اختلاف راهی اوت شد. در ادامه دهقان هم موقعیت مناسبی در دقیقه ۲۷ داشت اما شوت او هم به طرز عجیبی راهی اوت شد.

در ادامه استقلال در دقیقه ۳۹ توسط فرشید اسماعیلی فرصت مناسبی داشت اما تعلل او تنها یک کرنر برای استقلال به همراه داشت. در دقایق پایانی نیمه اول بازی، تلاش دو تیم نتیجه‌ای نداشت تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. در این نیمه کیفیت بد چمن ورزشگاه عضدی رشت در عملکرد بازیکنان دو تیم موثر بود.

با آغاز نیمه دوم تیم استقلال بازی را بهتر آغاز کرد و روی کار ترکیبی در دقیقه ۵۳ توسط جابر انصاری به گل رسید. در این صحنه فرشید اسماعیلی با یک پاس عالی، ‌جابر انصاری را در موقعیت تک به تک قرار داد و شوت این بازیکن یک گل برای آبی‌ها به همراه داشت.

در ادامه تیم سپیدرود کمی به دروازه استقلال فشار آورد ولی در یک ضد حمله استقلال توانست توسط داریوش شجاعیان و با ضربه استثنایی این بازیکن در دقیقه ۶۸ به گل دوم برسد.

در ادامه تیم سپیدرود به فشار خود روی دروازه استقلال اضافه کرد و فرصت‌هایی بدست آورد ولی نتوانست از آنها استفاده کند. یکی از این فرصت‌ها در دقیقه ۷۵ به دست آمد ولی شوت دهقان راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه ۸۶ این دیدار اشتباه عجیب زکی‌پور یک ضربه پنالتی را به سپیدرود رشت تقدیم کرد و حسین ابراهیمی این توپ را به گل تبدیل کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.