رشت: سرمربی تیم فوتبال سپیدرود پس از شکست تیمش برابر استقلال گفت: در اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بودیم و نباید این بازی را می باختیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نظرمحمدی پس از شکست دو بر یک عصر سه شنبه تیمش برابر استقلال گفت: تیم ما در اکثر دقایق بازی برتر بود و صاحب فرصت هایی هم شد اما بی دقتی بازیکنان اجازه نداد به گل برسیم.

وی ادامه داد: سپیدرود در این بازی نمایش خوبی داشت و همه بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودند. البته تیم جوان این مسائل را هم دارد و در دیدار برابر صنعت نفت هم گفته بودم که بازی دادن به جوان ها تبعات هم دارد.

نظرمحمدی خاطرنشان کرد: امروز اسیر کم تجربگی بازیکنان شدیم. استقلال از معدود موقعیت هایی که داشت استفاده کرد. ما دو موقعیت خیلی خوب در نیمه اول داشتیم که دو بازیکن جوان ما از این موقعیت ها استفاده نکردند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود خاطرنشان کرد: ما با تیم بزرگی بازی داشتیم. تیمی که هر کدام از بازیکنانش قیمت بالایی دارند و هر کدام از ذخیره هایش هم که به میدان آمدند از کیفیت فنی بالایی برخوردار داشتند. با این حال تیم ما خیلی خوب بازی کرد و مستحق شکست برابر استقلال نبود.

علی نظرمحمدی با تاکید با اینکه تیمش باید تمرینات بیشتری را دنبال کند تا بتواند مشکلات را به حداقل برساند گفت: تا بازی با سایپا فرصت خوبی را در اختیار داریم تا بتوانیم تمرینات بیشتری را انجام دهیم اما مشکلات مالی که داریم به ما اجازه نمی دهد به اردو برویم و یا با تیم های پایتخت بازی کنیم. مجبوریم با همین امکانات کم کارمان را دنبال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در لیگ برتر کم تجربه هستیم که همین موضوع را اذیت می کند. اصلی ترین مشکل تیم ما نداشتن یک لیدر در مرکز زمین است که برای بازی امروز هم حسین کعبی غایب بود و مشکلات ما را بیشتر کرد.

نظرمحمدی در ادامه از عملکرد دهقان بازیکن تیمش که باعث شد گل اول استقلال به ثمر برسد گفت: از عملکرد دهقان بسیار راضی هستم و قرار نیست با یک اشتباه عملکرد بازیکنی را زیر سوال ببریم. وقتی گل می خوریم همه بازیکنان مقصر هستند و وقتی هم گل می زنیم همه سهیم هستند. با این حال روند تیم ما رو به جلو هست و از نظر فنی هر هفته پیشرفت خوبی داشته ایم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدورد رشت در ادامه با بیان اینکه کارشناسان داوری باید در مورد عملکرد داور این بازی صحبت کنند گفت: زمینی که ما در آن بازی می کنیم همه امکانات و موجودی ماست و امیدوارم زیرساخت های ورزش گیلان بهتر شود و ما بتوانیم صاحب ورزشگاه بهتری شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.