مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بچه‌های ما برابر سپیدرود خوب و با جان و دل بازی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از رشت، صالح مصطفوی پس از برد تیم فوتبال استقلال مقابل سپیدرود رشت گفت: مقابل تیم خوب سپیدرود در چمن مصنوعی بچه‌ها ما خوب کار کردند و برای هواداران و تاریخ باشگاه و آنهایی که خونشان آبی است، تلاش کردند.

وی افزود: این پیروزی را به همه کسانی که خونشان آبی است تقدیم می‌کنم. از طرف کادر فنی و هواداران به این بازیکنان افتخار می‌کنم و به هواداران بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. ما به نقاط ضعف و قوت سپیدرود اشراف داشتیم و سعی کردیم از آنها استفاده کنیم. در نیمه دوم چند بار موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردیم که خدا را شکر توپ‌های ما وارد دروازه شد.

مربی استقلال با بیان اینکه بازیکنان این تیم همه آنچه در تمرینات از آنها خواسته شده بود در زمین اجرا کردند، در پاسخ به این پرسش که چه کسی بین دو نیمه در رختکن با اعضای تیم صحبت کرد، تصریح کرد: مک‌درموت با اعضای تیم صحبت کرد. او در خصوص نکات فنی حرف زد و نکات تاکتیکی را به بازیکنان یادآور شد که آنها این نکات را به بهترین نحو در زمین اجرا کردند و این بچه‌ها بودند که بازی را بردند.

مصطفوی در این خصوص که کیفیت بازی استقلال در دو نیمه متفاوت بود، خاطرنشان کرد: ما معتقد نیستیم که بازی ما در نیمه اول خیلی پایین‌تر از بازی ما در نیمه دوم بوده باشد. در نیمه اول راهکارهایی اندیشیده بودیم و تلاش کردیم آنها را اجرا کنیم که خیلی موفق نبودیم. در نیمه دوم در خلق موقعیت موفق‌تر بودیم. اینکه استرسی روی بازیکنان استقلال بود یا هر نکته دیگر، من چنین فکری نمی‌کنم.

وی در مورد هواداران سپیدرود که برای تشویق تیم خود به ورزشگاه عضدی آمده بودند، گفت: همانطور که مک‌درموت در نشست خبری پیش از مسابقه به آن اشاره کرد فوتبال برای تفریح و لذت تماشاگران است و ما برای هواداران مشغول هستیم. یک تیم در شهر رشت هست که افتخار فوتبال ایران است، فکر می‌کنم زیبایی فوتبال به همین هواداران است.

مربی استقلال راجع به مصدومیت بعضی از بازیکنان تیم اظهار داشت: هواداران استقلال بدانند که خیلی از بازیکنان صد در صد آماده نبودند اما به خاطر تاریخ باشگاه هواداران و به خاطر این که هدیه‌ای به مناسبت سالگرد تاسیس باشگاه به هواداران بدهند با دل و جان بازی کردند.

مصطفوی همچنین پس از نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از بازی با مک‌درموت هماهنگی کرده بودیم که در شرایط مختلف بازی چه تصمیم‌هایی بگیریم. خدا را شکر بازیکنان این تدابیر را در زمین اجرا کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که آینده نیمکت استقلال به کجا می‌رسد و آیا مک‌درموت سرمربی استقلال خواهد شد یا خیر؟ تصریح کرد: باشگاه باید در این خصوص تصمیم‌گیری کند، پیامی که مک‌درموت به هواداران داد این بود که این تضمین را می‌دهد که هواداران در آینده ناامید نشوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.