مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت گفت: اگر از موقعیت‌های خود در نیمه اول استفاده می‌کردیم نتیجه این دیدار فرق می‌کرد.

شهاب مومنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شکست ۲ بر یک سپیدرود مقابل استقلال اظهار داشت: بازی تقریبا خوبی را شاهد بودیم و بچه‌های سپیدرود باید از آبروی گیلان و شهرباران در لیگ برتر دفاع می‌کردند. بازیکنان ما مقابل استقلال زحمت خود را کشیدند و اگر از موقعیت‌های خود در نیمه اول استفاده می‌کردند نتیجه این دیدار در پایان بازی فرق می‌کرد.

وی ادامه داد: استقلال تیم بزرگی است و همه می‌دانند جایگاه این تیم در انتهای جدول نیست و نخواهد بود. فوتبال است و امروز استقلال از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرد و بازی را به سود خود به پایان رساند.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود در پاسخ به این سوال که با شکست این تیم نگرانی بابت افت مجددا سپیدرود ندارد؟، گفت: بیشتر به کیفیت خود بازی بازیکنانم فکر و احساس می‌کنم اعتماد به نفس در بازی بازیکنان ما ایجاد شده و با این روند می‌توانند فوتبال خوبی را در هفته‌های آینده به نمایش بگذارند و نتایج خوبی نیز کسب کنند.

مومنی خاطرنشان کرد: این انتظار را نداریم که سپیدرود در پایان فصل در یکی از جایگاه‌های اول تا سوم قرار بگیرد و هدفگذاری ما بقا در لیگ برتر است. با توجه به بودجه و جایگاه مردمی تیم احساس می‌کنم در لیگ برتر می‌مانیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.