تیم فوتبال استقلال در هفته هشتم لیگ برتر و در اولین مسابقه بدون حضور علیرضا منصوریان برابر سپیدرود رشت به پیروزی رسید و موقتا چند پله در جدول صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در اولین دیدار از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، تیم استقلال تهران از ساعت ۱۶:۱۵ امروز سه شنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف سپیدرود رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به اتمام رسید.

جابری انصاری (۵۳) و داریوش شجاعیان (۶۸) برای استقلال و حسین ابراهیمی (۸۶ - پنالتی) برای سپیدرود گلزنی کردند.

این مسابقه اولین دیدار استقلال بعد از استعفای علیرضا منصوریان بود. باتوجه به محرومیت میک مک درموت مربی موقت استقلال و حضور وی روی سکوها، نصرالله عبداللهی و صالح مصطفوی از روی نیمکت آبی پوشان را هدایت می کردند.

استقلال این بازی را با ترکیب سید حسین حسینی، لئوناردو پادوانی، مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، فرشید باقری (۴۵ - داریوش شجاعیان)، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی(۸۷ - امید ابراهیمی)، سرور جپارف، حسن بیت سعید(۶۲ - امید نورافکن) و جابر انصاری آغاز کرد.

در نیمه اول بازی دو تیم چنگی به دل نزد؛ هرچند سپیدرود نسبت به استقلال عملکرد بهتری داشت و می توانست حتی به گل هم برسد. بهترین موقعیت سپیدرود در دقیقه ۱۱ به دست آمد که میثم تهیدست فرصت گلزنی را از دست داد. در آخرین دقیقه نیمه اول هم حسن بیت سعید می توانست گل برتری استقلال را به ثمر برساند که در این امر ناکام ماند تا نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام شود.

روند بازی در نیمه دوم کاملا برعکس شد و این تیم استقلال بود که توانست برتری خود را بر تیم میزبان دیکته کند. در این نیمه، داریوش شجاعیان به جای فرشید باقری به زمین آمد. ابتدا این جابر انصاری بود که روی اشتباه دهقان بازیکن سپیدرود توانست اولین گل را برای استقلال به ثمر برساند.

در دقیقه ۶۸ هم این شجاعیان بود که روی یک کار ترکیبی با انصاری و با یک ضربه فنی گل دوم استقلال را به ثمر رساند تا استقلالی ها یک نفس راحت بکشند.

در ادامه کیفیت بازی افت کرد و بازیکنان دو تیم نتوانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه همدیگر خلق کنند. با این حال، اعلام ضربه پنالتی برای سپیدرود در دقیقه ۸۴ بر حساسیت بازی اضافه کرد. این پنالتی در دقیقه ۸۶ توسط حسین ابراهیمی به گل تبدیل شد تا این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به اتمام برسد.

استقلال با این برد ۸ امتیازی شد تا دومین پیروزی خود را در این فصل جشن بگیرد. با این برد، استقلال به طور موقت تا رده نهم جدول بالا آمد و باید منتظر سایر نتایج این هفته بماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.