سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: استقلال آنقدر بازیکن دارد که بدون مربی هم خوب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از رشت، علی نظرمحمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال با تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سالار شهیدان گفت: فردا میزبان بازی بسیار سختی هستیم. شرایط استقلال به گونه‌ای است که همه بازی بی‌برنامه‌ای را از این تیم تصور می‌کنند در حالی که اینطور نیست. حریف آنقدر بازیکن بزرگ دارد که اگر یک بازی مربی هم نداشته باشد فرقی نمی‌کند.

وی ادامه داد: استقلال در این بازی چون مربی ندارد، اگر هم ببازد فشاری روی بازیکنان این تیم وارد نیست. فردا با تیمی بازی داریم که نام و آوازه زیادی دارد. هفته گذشته تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و امیدورایم فردا بازی با برنامه‌ای را بچه‌ها انجام دهند و بتوانیم حریف را از پیش رو برداریم.

سرمربی سپیدرود رشت در ادامه با بیان اینکه استقلال تیم خطرناکی است، عنوان کرد: بازیکنان این تیم می‌خواهند ثابت کنند، شکست‌های ابتدای فصل و نتیجه نگرفتن این تیم گردن آنها نبوده است.

نظرمحمدی افزود: از هفته چهارم به بعد نتایج خوبی گرفتیم و در دو بازی خانگی پیروز شدیم و دو بازی خارج ازخانه را هم با تساوی پشت سر گذاشتیم. نمی‌خواهیم تمرکزمان را روی گل نخوردن بگذاریم تا اگر خدایی نکرده گلی دریافت کردیم تمرکزمان به هم بخورد. روز به روز انسجام تیمی‌مان بهتر می‌شود. تیم من روزهای آزمون و خطا را در ۳ هفته ابتدایی پشت سر گذاشته اما این به این معنا نیست که دیگر شکست نخواهیم خورد، قبلا هم گفتم از هفته ششم به بعد بهتر خواهیم شد. هفته گذشته در روز سخت و گرم خوزستان موفق شدیم یک امتیاز از حریف‌مان بگیریم. قطعاً فردا استقلال بازی سختی مقابل ما خواهد داشت. بچه‌های من انگیزه زیادی برای این بازی دارند و امیدوارم کاری کنند کارستان و مردم رشت را خوشحال کنند.

سرمربی سپیدرود رشت در پاسخ به این پرسش که آیا نبود حسین کعبی در عملکرد تیمش تاثیرگذار است یا نه؟ تصریح کرد: قطعاً عدم حضور کعبی به عنوان بازیکنی که ۹۵ بازی ملی دارد، می‌تواند به ضرر ما باشد. با این حال این بازیکن در بازی با پیکان و سپاهان هم حضور نداشت، اما بازیکنان دیگر جای او را به خوبی پر کردند. باز هم می‌گویم نبود او بسیار مهم است اما امیدوارم کسانی که جایگزین او می‌شوند کاری کنند تا جای خالی او احساس نشود.

وی در ادامه با بیان اینکه سپیدرود در فصل جدید ۱۳ -۱۴ بازیکن جدید جذب کرده است، خاطرنشان کرد: برای هماهنگ کردن بازیکنان تازه‌وارد نیاز به ۳ ماه فرصت داشتیم، ۴۰ روز تمرینات پیش فصل را پشت سر گذاشتیم و چند هفته هم از لیگ برتر گذشت تا بازیکنانم با یکدیگر هماهنگ شوند. اضافه شدن جوانان در هفته‌های گذشته باعث شده قدرت جنگندگی و دوندگی تیم ما بالا برود. از همه بازیکنانم راضی هستم همه آنها تلاش خودشان را می‌کنند. به نظرم باخت در دربی مقابل ملوان در جام حذفی شوک مناسبی را به تیم ما وارد کرد، بعد از آن مسابقه در دو دیدار لیگ برتر ۴ امتیاز گرفتیم و انسجام تیمی بهتری پیدا کردیم. در دیدار مقابل ملوان دستمان آمد که کدام بازیکنان بهتر هستند و الان می‌توانیم به راحتی ترکیب اصلی را بچینیم.

نظرمحمدی درباره غیبت‌های غلامرضا رضایی و کنار گذاشتن او از تیمش عنوان کرد: فکر می‌کنم در روزهای گذشته مدیریت باشگاه در مصاحبه‌هایی که انجام داده جواب شما را داده است.

سرمربی سپیدرود رشت در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکن جدیدی را جایگزین رضایی خواهد کرد، یا خیر؟ تصریح کرد: تا نیم فصل نمی‌توانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم، چون رضایی قراردادش را فسخ نکرده است. البته یک جای خالی در لیست‌مان داریم که فقط می‌توانیم بازیکن آزاد به خدمت بگیریم.

وی درباره دلیل غیبت غلامرضا رضایی و عماد میرجوان گفت: ترکیب اصلی براساس تمرینات و تلاش بازیکنان به دست می‌آید. توحید غلامی در دیدارهای گذشته عملکرد خوبی داشت، اما مقابل ملوان نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. او جای خود را به بازیکن جوان داده است و باید منتظر باشد تا فرصت دوباره به او برسد. عماد میرجوان هم شرایطش به همین‌گونه است روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کردیم، یادمان نمی‌رود میرجوان تک گل ما را مقابل پیکان به ثمر رساند، اما سعی می‌کنم به ترکیب برنده دست نزنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.