سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: تردید نکنید تیم ما کیفیت بالایی دارد و در مسابقات جام جهانی عملکرد خوبی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عباس چمنیان بعد از دیدار دوستانه تیم نوجوانان ایران و تیم تهرانی‌مبدل که با تساوی بدون گل به پایان رسید در جمع خبرنگاران گفت: قبل از رفتن به فرانسه تصمیم گرفتیم یک بازی دوستانه برگزار کنیم که بازیکنان در فرم مسابقه قرار بگیرند. اردوی ما ۱۰ روزی تعطیل بود و بازیکنان در اختیار باشگاه خود قرار داشتند. از این رو از دیروز اردوی جدید خود را آغاز کردیم و امروز هم بازی دوستانه را انجام دادیم.

وی اضافه کرد: امشب راهی اسپانیا خواهیم شد و در آنجا دو بازی با تیم‌های فرانسه و مکزیک برگزار می‌کنیم، بازی امروز قبل از رویارویی ما با فرانسه دیدار تدارکاتی مناسبی به حساب می‌آمد. موقعیت‌ زیادی در این بازی برای گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم اما بیشتر هدف ما این بود که بازیکنان در فرم مسابقه قرار بگیرند. بازی با فرانسه هم می‌تواند کمک زیادی به ما کند تا قبل از جام جهانی با نقاط ضعف و قوت خود آشنا شویم.

چمنیان درباره عملکرد تیمش در جام جهانی خاطر نشان کرد: شک نکنید تیم ما عملکرد خوبی در جام جهانی خواهد داشت. ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم و اگر کمترین اشتباهات فردی داشته باشیم و موقعیت شناس باشیم نتایج خوبی خواهیم گرفت. با این حال باید این را هم در نظر بگیریم بازیکنان نوجوانان با بزرگسالان خیلی فرق دارند. نفرات بزرگسال در اوج پختگی هستند اما نوجوانان در اول راه قرار دارند و طبیعی است کم تجربه باشند.

سرمربی تیم نوجوان با بیان این که با تیم‌های قدرتمندی هم گروه شده‌اند، خاطرنشان کرد: تیم‌هایی مثل آلمان، کاستاریکا و گینه قطعاً حریفان سختی برای ما خواهند بود و بهترین تدارکات برای جام جهانی دیده‌اند. جام جهانی ویترین است و بهترین تیم‌ها در آن به میدان می‌روند. شما نمی‌توانید هیچ حریفی را دست کم بگیرید، حتی تیم‌های آفریقایی که با انگیزه فوق‌العاده‌ای وارد این مسابقات می‌شوند تا خودشان را نشان داده و راهی تیم‌های اروپایی شوند. من کاستاریکار را دیده‌ام آنها هم تیم با کیفیتی دارند. تردید نکنید تیم ما هم خیلی خوب است و عملکرد خوبی در جام جهانی برجای خواهد گذاشت.

وی در واکنش به این که آیا بازیکنان ایرانی شانس حضور در تیم‌های اروپایی خواهند داشت یا نه؟ گفت: بله همین الان دو بازیکن ما به نام‌های یونس دلفی و امیرحسین اسماعیل‌زاده پیشنهاد اروپایی دارند. اطمینان داشته باشید بعد از مسابقات جام جهانی نوجوانان بازیکنان ما مورد توجه تیم‌های اروپایی خواهند گرفت. آنها می‌توانند با درخشش در این مسابقات هم باعث افتخار کشورشان شوند و هم اینکه به فوتبال اروپا راه پیدا کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.