سرمربی آرژانتینی الهلال گفت شاگردانش برای تقابل با پرسپولیس آماده هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رامون دیاز در آستانه دیدار فردا شب شاگردانش برابر پرسپولیس ایران در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی سختی برای هر دو تیم راه یافته به این مرحله است، اما ما به لحاظ فنی و تاکتیکی آماده‌ایم.

وی در خصوص غیبت هافبک تیمش در این بازی اظهار داشت: نواف العابد بازیکن خیلی مهمی برای ما به شمار می‌رود. امیدوارم با صعود به فینال او را مجدداً در اختیار داشته باشیم. ما بازیکنانی داریم که می‌توانند جای خالی العابد را پر کنند.

سرمربی الهلال تصریح کرد: بازیکنان ما به خوبی برای تقابل با پرسپولیس آماده هستند و امیدواریم بازی زیبا و جالبی برای تمامی کسانی که آن را تماشا می‌کنند، باشد.

دیاز با اشاره به اینکه تیمش در آمادگی بالایی به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: بازیکنان‌مان را به لحاظ روحی و فنی به شرایط ایده‌آلی رسانده‌ایم. الهلال به چنین بازی‌هایی و بازی تحت‌فشار عادت دارد.

سرمربی آرژانتینی الهلال تأکید کرد: نمی‌توانم چطور باید از مسئولان و مردم امارات بابت استقبال گرمی که از ما داشتند، تشکر کنم. همیشه از بودن در اینجا خوشحالیم، از این‌رو بهتر است که همیشه اردوهای خود را اینجا برپا کنیم.

وی اظهار داشت: عاشق چنین بازی‌هایی هستم. باید از تمامی جنبه‌ها آماده باشیم و نباید از مسیر بازی همیشگی خود دور شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.