سرمربی تیم دسته اولی ایران جوان بوشهر پس از کسب نتایج ضعیف با این تیم از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، سعید مفتخر سرمربی تیم دسته اولی ایران جوان بوشهر پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فجر سپاسی در هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، از سمت خود استعفا کرد.

وی در گفت‌وگو با تسنیم ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: پیش از بازی مقابل فولاد خوزستان در جام حذفی با مدیریت باشگاه در خصوص استعفای خود صحبت کردم و دنبال گزینه خوبی برای جانشینی خود بودم. یکی از این گزینه‌ها غلامرضا دلگرم بود که سابقه هدایت ایران‌جوان در سال‌های گذشته را دارد. اخیرا با او صحبت کردم و او را راضی کردم که از فردا در خدمت تیم باشد. هنوز معلوم نیست من نیز کنار او باشم و به عنوان دستیار به دلگرم کمک کنم.

سرمربی مستعفی تیم دسته اولی ایران جوان بوشهر در پاسخ به این پرسش که آیا در صورتی که با استعفای او موافقت نشود باز هم هدایت تیم را قبول می‌کند یا خیر، خاطر نشان کرد: من با مدیریت باشگاه صحبت کردم و آنها را راضی کردم. الان نمی‌توانم برای تیم مفید باشم.

ایران‌جوان از ۶ بازی برگزار شده لیگ دسته اول تنها ۲ امتیاز کسب کرده و در رده ۱۷ جدول لیگ دسته اول باشگاه کشور قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.