مارکا در گزارشی به دلایلی اشاره کرده که بر اساس آن‌ها رئال مادرید نباید نگران اختلاف ۷ امتیازی با بارسلونای صدرنشین در جدول لالیگا باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در فوتبال همه‌چیز ممکن است. در لیگ اسپانیا هم اگر یک تیم باشد که می‌تواند شگفتی را رقم بزند آن تیم رئال است. روزنامه هواداری تیم فوتبال رئال مادرید، مارکا، در گزارشی توضیح داده که چرا با وجود اختلاف ۷ امتیازی با بارسلونای صدرنشین، شاگردان زیدان هنوز شانس قهرمانی دارند.

زیدان مربی باتجربه‌ای است و می‌داند هنوز بازی‌های زیادی برای انجام داده مانده است. او می‌داند اختلاف در این زمان از فصل مهم است، اما غیرقابل جبران نیست. در زیر اشاره می‌کنیم که چرا رئال مادرید نباید ناامید باشد:

دبل آگوست

شاید بهترین دلیل برای باور داشتن و ایمان به بازگشت این باشد که به تازگی نمونه‌ای از عملکردهای خوب رئال را دیده‌ایم. مادرید در سوپرکاپ اروپا با ارائه بازی قابل قبول منچستریونایتد را شکست داد و بعد هم بارسلونا را در دو بازی رفت وبرگشت با نتیجه در مجموع ۵ بر یک در سوپرکاپ اسپانیا شکست داد. هنوز عملکرد خوب رئال در آن بازی‌ها در ذهن همه هست و رئال می‌تواند خیلی زود به آن روزها بازگردد چون مدت زیادی از آن نگذشته است.

وقتی کار سخت می‌شود

رئال تیمی است که توقعات همیشه از آن زیاد است. در نتیجه همیشه بازیکنان این تیم باید تحت فشار شدید نتیجه بگیرند. در این تیم حتی زیدانی که توانسته در مدت زمان کم حضورش در این تیم هواداران را به بهترین خوشی‌ها برساند هم بعد از چند نتیجه نگرفتن زیر فشار می‌رود. اما زیدان قبلا هم نشان داده کار کردن در شرایط سخت و پرفشار را بلد است.

لیست بازی‌ها

از حالا تا ال‌کلاسیکو ماه دسامبر رئال باید تا جایی که می‌شود امتیاز بگیرد تا دوباره تیم شرایط خوبی برای بازی کردن پیدا کند و بازیکنان انگیزه داشته باشند. این تیم در این مدت با تیم‌هایی مانند آلاوز، ختافه، خیرونا، اسپانیول، ایبار و لاس پالماس بازی داد و این یعنی می‌توان نتایج خوبی از آن کسب کرد.

شکست دادن بارسا

رئال مادرید فصل گذشته با وجود شکست مقابل بارسا در برنابئو قهرمان لیگ شد و می‌داند این بار هم در ال‌کلاسیکو فرصت خوبی دارد تا فاصله‌ با این تیم را کم کند.

بازی خوب با تیم‌های بزرگ

بازی رئال مقابل سوسیداد نشان داد این تیم می‌تواند ماهی‌های بزرگ را راحت‌تر شکار کند. در نتیجه می‌توان به نتایج این تیم در بازی مقابل تیم‌هایی مانند اتلتیکومادرید، سویا و ... که هنوز مانده‌اند امیدوار بود. رئال برای این بازی‌ها بیشتر از همیشه آماده خواهد بود.

تاریخ و آمار

در فصل ۱۶-۲۰۱۵ رئال در پایان فصل کار را با یک امتیاز اختلاف نسبت به بارسای قهرمان به پایان برد و این در حالی است که در هفته ۲۶ این تیم ۱۲ امتیاز عقب بود. فصل گذشته هم بارسلونا در حالی که ۶ بازی تا پایان مانده بود ۶ امتیاز از رئال کمتر داشت، اما در پایان از نظر امتیازات برابر شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.