باشگاه پرسپولیس در تاریخ ۱۰ اسفند ماه سال گذشته در جریان شکایت باشگاه ریزه‌اسپور قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه ریزه اسپور ترکیه در تاریخ ۱۰ اسفند سال ۹۵ با ارسال نامه‌ای به فیفا رسماً از مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت کرد و تصویری از این نامه را نیز در اختیار باشگاه پرسپولیس قرارداد تا این باشگاه را در جریان شکایت خود قرار دهد. مسئولان باشگاه پرسپولیس در آن مقطع نه تنها این شکایت را جدی نگرفتند، بلکه هیچ اظهارنظری هم در مورد آن نداشتند و فقط وکیل طارمی بود که نسبت به این نامه شکایت باشگاه ریزه‌اسپور صحبت‌‌هایی را مطرح کرد.

وکیل طارمی که مسئولیت رسیدگی به این پرونده را بر عهده داشت در واکنش به نامه باشگاه ترکیه‌ای به فیفا در صفحه اجتماعی خود گفت: «دقایقی پیش نامه‌ای را از فیفا دریافت کردیم که پیوست آن توضیحات شش صفحه‌ای وکلای باشگاه ریزه اسپور بود و البته صرفاً اظهارات و دفاعیات آنها را شامل می‌شد و هیچ مستندی دال بر اینکه طارمی با آنها قراردادی معتبر و لازم الاجرا داشته را ارائه نداده‌اند و به تفسیر و تحلیل همان تفاهم‌نامه مشروط که فقط با صدور آی تی سی لازم الاجرا می‌شد، پرداخته‌اند».

نکته قابل توجه اینکه علی‌اکبر طاهری در تازه‌ترین اظهارات خود در واکنش به محکومیت باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی در قبلا شکایت اشاره شده از سوی باشگاه ریزه‌اسپور گفته است؛ پیش‌بینی این روز‌ها را کرده بودیم و راهکارهایی را هم برای آن اندیشیده‌ایم! این در شرایطی است که در رأی صادره تأکید شده باشگاه پرسپولیس فقط یک ماه مهلت پرداخت جریمه ۷۸۲ هزار یورویی را دارد و مهدی طارمی هم از روز گذشته (روز جمعه) حق همراهی پرسپولیس در هیچ دیدار رسمی را نخواهد داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )