وزیر ورزش امروز میزبان مدیران استقلال است تا تکلیف را برای نیمکت این تیم یکسره کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درحالی که استقلال در اوج بی پولی به سر می برد، تاکید مدیران این تیم بر انتخاب یک مربی اسمی و کارکشته برای هدایت تیم شان بعد از ماجرای علیرضا منصوریان است.

چرا آنها از پی چنین انتخابی رفته اند؟ پاسخ خیلی روشن است. فشار شدید از سوی مجلس، مدیران ارشد دولتی، سلبریتی ها و از همه مهمتر؛ افکار عمومی بر وزارت ورزش برای نتایج تلخ استقلال، سبب شده تا مسعود سلطانی فر که همه تلاشش از روز در اختیار گرفتن سکان ورزش کشور، حفظ شرایط در حالت پایدار و ثبات بوده است، با چالشی بزرگ روبرو شود.

او بهتر از هر کسی می داند وضعیت مالی استقلال چقدر خراب و مشکل‌دار است اما حالا از مسئولان این تیم خواسته سامانی به این اوضاع بدهند تا شاید توفانی که رسیده، سپری شود. چسبیدن استقلال به قعر جدول، چیزی بود که اصلا باورش را هیچ یک از مدیران ارشد ورزش بعد از بسته شدن این تیم گرانقیمت نداشتند.

آنها بهای زیادی را برای حمایت از افتخاری در راس مدیریت باشگاه و منصوریان به عنوان سرمربی پرداختند و حالا با کلی زیان ، باید باز هم دست به جیب ببرند. شرایط امروز آبی ها خیلی شباهت به روزی دارد که امیررضا خادم رفت و برانکو را آورد. ولی پرسپولیس یک آلترناتیو مثل برانکوی با انگیزه و البته خوشنام داشت . چیزی که در استقلال امروز ما به ازایی ندارد.

بحث مربی برای استقلال بهانه ای شده برای به صف شدن دوباره کلی دلال. همان هایی که کم در شرایط امروز تیم نقش نداشته اند. در بین گزینه هایی که این روزها نام شان برای استقلال سر زبان هاست، مربی با دیسیپلینی مثل فاتح تریم را اصلا مدیران این تیم معرفی نکرده اند. این پیشنهادی است از بیرون برای تیم. از جایی بالاتر. شاید از مقامات عالی ورزش. این مربی هم اما همزمان با پیشنهاد ترابوزان مواجه شده است.

الان برای استقلال قبل از هر چیز تامین بودجه ای حدود ۵۰۰ هزار دلاری برای پرداخت حدود ۴۰ درصد قرارداد یک مربی جدید اسمی نیاز است. چیزی که گفته های داورزنی نشان می دهد با موافقت دستگاه ورزش کشور روبرو شده است. مرد شماره دوی ورزش گفته بود استقلالی ها باید یک مربی بزرگ و کارکشته خارجی بیاورند و این خواست وزیر ورزش است.

اعتراض های افکار عمومی سبب شده تا وزارت ورزش از پی دلجویی از هواداران استقلال باشد و فعلا این مشکل آنها حل می شود!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.