مدیرعامل باشگاه سایپا همانند علی دایی به‌شدت از عملکرد داور دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی شاکی است.

رضا درویش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اتفاقات داوری دیدار روز گذشته (جمعه) سایپا - پارس جنوبی جم، اظهار داشت: بازیکنان ما این همه تلاش می‌کنند، اما با یک اشتباه داوری همه زحمات‌شان به هدر می‌رود. سایپا تیم جوانی است و بازیکنان وقتی این اتفاقات را می‌بینند، از نظر انگیزشی اُفت می‌کنند. ما چند هفته‌ای می‌شود که بهترین نتیجه را با اشتباه داور از دست می‌دهیم. نمی‌دانم چرا، اما اشتباهات داوری فقط گریبان سایپا را می‌گیرد. در دیدار مقابل اکسین البرز پنالتی‌مان را نگرفتند و مقابل پدیده هم یک پنالتی اشتباه به ضرر ما گرفته شد. این روند از نظر انگیزشی باعث اُفت بچه‌های جوان ما می‌شود.

وی با بیان اینکه صبح امروز به فدراسیون فوتبال رفته بود و در پاسخ به این پرسش که آیا حضورش در فدراسیون فوتبال ربطی به اعتراض سایپا به داوری‌ها داشت یا خیر، گفت: بله، یک بخشی از حضورم به خاطر مسائل داوری بود. البته من به فدراسیون فوتبال آمده بودم که آقای اصفهانیان را ببینم، اما ایشان حضور نداشت. به‌هرحال یکسری صحبت‌هایی کردیم و قرار شد رسیدگی کنند. البته مگر این اعتراض‌ها به جایی می‌رسند؟ کاری نمی‌توانند کنند. چه‌کار می‌خواهند انجام دهند؟ مثلاً می‌خواهند نتیجه بازی را برگردانند؟! اصلاً آقای زرگر (داور دیدار سایپا - پارس) را محروم کنند. چه توفیری به حال ما دارد؟! نتیجه برمی‌گردد؟!

مدیرعامل باشگاه سایپا ادامه داد: این نتیجه به ضرر سایپا شد. ما هم از کورس قهرمانی جا ماندیم و هم در روحیه بد بچه‌ها اثر منفی گذاشت. بازیکنان ما جوان و کم‌تجربه هستند. دیشب در یکی از برنامه‌های تلویزیونی کارشناسان داوری گفتند که آن صحنه پنالتی نبود و دایی به درستی اعتراض می‌کرد. حتی من به‌جز آن با دو کارشناس دیگر هم صحبت کردم که گفتند پنالتی نبود. بازیکن ما هم می‌گفت که پنالتی نبود، اما متأسفانه آقای زرگر پنالتی گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.