مهاجم اسپانیایی پیشین چلسی از هموار شدن مسیر بازگشتش به روخی بلانکو ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از سه ماه مذاکره میان باشگاه‌های اتلتیکو مادرید و چلسی، سرانجام طرفین برای بازگشت دیه‌گو کاستا به مادرید به توافق رسیدند.

به این ترتیب مهاجم اسپانیایی که سال۲۰۱۴ از روخی بلانکو به چلسی پیوست، در جهت معکوس جابه‌جا می‌شود و از ماه ژانویه با پایان محرومیت یک ساله قرمزوسفیدپوشان مادرید خواهد توانست برای آنها به میدان برود.

کاستا که به اسپانیا برگشته تا تست پزشکی‌ باشگاه اتلتیکو مادرید را انجام دهد و پس از آن با این تیم قرارداد ببندد، در فرودگاه مادرید به خبرنگاران گفت: بسیار خوشحالم که دوباره در خانه هستم. سرانجام برگشتم. تمام دنیا می‌دانست که من می‌خواهم به اتلتیکو مادرید برگردم و اکنون از تلاش‌های فراوانی که میگل آنخل خیل مارین، رئیس باشگاه برای محقق کردن خواسته من انجام داد از او تشکر می‌کنم.

کاستا افزود: نمی‌خواستم جدایی‌ام از چلسی به این شیوه باشد. من از نظر فیزیکی در وضعیت خوبی قرار دارم. از رفتن روی ترازو نمی‌ترسم (اشاره به احتمال پیدا کردن اضافه وزن در ایام دوری‌اش از میادین) هرچند از تمرینات اورتگا (مربی بدنساز اتلتیکو مادرید) واهمه دارم. امیدوارم که مثل همیشه بازی‌های خوبی در اتلتیکو مادرید انجام دهم و اوضاع در این تیم بر وفق مراد باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.