مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تیم ما روند خوبی را در پیش گرفته است و امیدوارم تراکتورسازی تبریز را هم شکست بدهیم.

عباس آقایی با ابراز خرسندی از پیروزی گسترش فولاد برابر سیاه جامگان در مشهد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما یک بازی فکورانه انجام دادیم و به خوبی دفاع می‌کردیم. هدف ما این بود که از ضدحملات استفاده کنیم. در مشهد می‌دانستیم چگونه بازی کنیم و خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم. برای ما نکته خوشحال‌کننده این است که در دو بازی اخیر گل نخوردیم و این موضوع بسیار مهمی است.

وی در مورد بازی تیمش برابر تراکتورسازی در هفته هشتم گفت: تراکتورسازی برای ما تیمی قابل احترام است. ما قطعاً مقابل آنها بازی سختی در پیش داریم، ولی امیدوارم که سه امتیاز دربی تبریز را هم بگیریم و تلاش می‌کنیم به این هدف دست پیدا کنیم. این مسابقه برای هر دو تیم مهم است و اینکه چه نتیجه‌ای حاصل شود بستگی به اتفاقاتی دارد که در زمین مسابقه رخ خواهد داد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی این تیم برابر الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این یک بازی ملی محسوب می‌شود و تمام مردم ایران برای موفقیت پرسپولیس دعا می‌کنند. آرزوی من این است که پرسپولیس به فینال آسیا برود و معتقدم که توان عبور از الهلال را دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.