جریمه پرسپولیس و طارمی تنها به خاطر تخلفی است که انجام شده و شکایت باشگاه ترکیه‌ای هنوز در کمیته انضباطی بررسی نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طاهری و نماینده های باشگاه پرسپولیس از صبح فردا برای حل مشکل تازه ای که برایشان به وجود آمده راهی فدراسیون خواهند شد. این در حالی است که درباره مشکلی که برای باشگاه استقلال به وجود آمد، استقلالی ها از همان اول می گفتند فدراسیون نامه فیفا را برای باشگاه نفرستاده است ولی این بار قضیه فرق می کند. وکیل پرسپولیس، باشگاه و بازیکن همه در جریان بودند.

از همان ابتدا همه می گفتند این بازیکن را بدون آی تی سی و بدون مذاکره با باشگاه ترکیه ای برگرداندید ولی پرسپولیسی ها مدعی بودند چون ریزه‌اسپور از آنها درخواست آی تی سی نکرده پس بازیکن آنها محسوب نمی شده. در حالی که طارمی و رضاییان با ریزه‌اسپور قرارداد داخلی داشتند و این قرارداد همیشه از نظر فیفا مورد استناد است. جرم طارمی این است که در یک فصل با دو باشگاه قرارداد بسته است و این در قوانین فدراسیون خودمان حتی جریمه سنگین تری دارد و بازیکن یک فصل یا دو فصل محروم می شود. در ابتدای فصل گذشته اما در مورد طارمی فشاری از همه طرف وجود داشت که این بازیکن به پرسپولیس برگردد. اگرچه برانکو تنها کسی بود که آن زمان هم خیلی تمایلی نداشت که این بازیکن ها برگردند و می گفت بازگشت آنها مشکل ساز می شود.

در همه ماه های اخیر یک نکته مهم درباره پرسپولیس وجود داشت. مدیریت باشگاه که اتفاقا تیمش را خیلی پر هزینه گردانده بود و مدام هم از بی پولی می نالید ، بی آنکه بدهی های خارجی تیم را هم پرداخته باشد ، خود را در پشت موفقیت های برانکو که واقعا لیدر تمام عیار قرمزها بود پنهان می کرد. این حکم جدید اما دیگر حاصل توان مدیریتی طاهری و دوستانش است و دیگر جایی برای پنهان شدن هم ندارند اما باز خدا را شکر پرسپولیس برانکو را دارد.

او برای پرسپولیس با یک آرامش زیاد ، دقیقا همان نقش کی روش را برای تیم ملی بازی کرده و همه بار تیم را یکتنه به دوش کشیده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.