در صورتی که مذاکره باشگاه استقلال با فاتح تریم سرمربی ترکیه‌ای به نتیجه نرسد، انتخاب یک سرمربی ایرانی جدی‌تر دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از استعفای علیرضا منصوریان از سرمربیگری آبی پوشان در این چند روز اسامی مربیان زیادی مطرح شد، از فاتح تریم تا والتر زنگا، دالیچ و اسکوچیچ کسانی بودند که این روزها نامشان برای سرمربیگری استقلال برده می شود اما گویا قطعی ترین آنها فاتح تریم است که قرار است. نماینده وی ظهر امروز جلسه ای را با مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار کند تا ببیند می تواند به توافق نهایی با آبی پوشان دست پیدا کند یا خیر.

البته رقم درخواستی این سرمربی بسیار بالاست و یکی از دلایلی که شاید باشگاه نتواند با نماینده فاتح تریم به توافق برسد مسئله مالی باشد. به همین دلیل گفته می شود باشگاه با یکی از مربیان ایرانی هم صحبت هایی داشته و اگر امروز با نماینده فاتح تریم به توافق نرسند نشستن پرویز مظلومی سرمربی پیشین استقلال بر روی نیمکت آبی پوشان جدی تر خواهد شد.

گفته می شود حتی زمانی که منصوریان در استقلال حضور داشت و در دو هفته پایانی هم نتوانست نتیجه خوبی کسب کند مسئولان استقلال با این مربی سابق آبی پوشان تماس تلفنی داشته و به این مربی آماده باش داده اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.