سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ از مقصر جلوه دادن دروازه‌بان ذخیره تیمش در تساوی خانگی باواریایی‌ها برابر ولفسبورگ خودداری کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (جمعه) در هفته ششم بوندس‌لیگا در یک بازی خانگی برابر ولفسبورگ در حالی که تا دقیقه ۵۶ با ۲ گل از حریف خود پیش افتاده بود، در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ متوقف شد که در این اتفاق اسون اوریخ، دروازه‌بان دوم بایرن مونیخ - کسی که در غیاب مانوئل نویر مصدوم - با اشتباهی که در صحنه گل اول مرتکب شد، تأثیرگذار بود.

با این حال کارلو آنچلوتی، سرمربی باواریایی‌ها در کنفرانس خبری پس از بازی گفت که اولریخ را مقصر این اتفاق نمی‌داند. آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت: درست است که اسون مرتکب اشتباه شد اما این را هم نباید فراموش کرد که اشتباه او روی نتیجه بازی تأثیر نگذاشت؛ این عملکرد خود ما بود که این نتیجه را رقم زد. کار تیمی ما خوب نبود. کار برای ما سخت بود چون ما آن‌طور که می‌خواستیم بازی نکردیم. ما آهسته و بدون انسجام بازی می‌کردیم. تیم‌مان یکپارچه نبود. در نیمه اول ۲ گل جلو افتادیم اما آن موقع هم خوب بازی نمی‌کردیم. سعی کردیم که در پایان نیمه اول تغییراتی را در شیوه بازی تیم‌مان اعمال کنیم تا بازی‌مان یکدست‌تر شود.

آنچلوتی ادامه داد: درست که است که موقعیت‌های زیادی داشتیم که اگر قدرشان را می‌دانستیم می‌توانستیم کار حریف را یکسره کنیم اما این را هم باید در نظر داشته باشید که ولفسبورگ بهتر از ما بازی می‌کرد و لایق این نتیجه بود.

سرمربی ایتالیایی باواریایی‌ها برای این بازی تغییرات عمده‌ای در ترکیب اصلی تیمش اعمال کرد. در ترکیب اصلی بایرن مونیخ برای این بازی ۶ بازیکن متفاوت از ترکیبی که سه‌شنبه شب به آسانی شالکه را از پیش رو برداشت، قرار گرفت.

کارلتو در این باره عنوان کرد: در این مقطع من تیمی دارم که باید از سیستم چرخشی برای میدان دادن به بازیکنانش استفاده کنم. من به بازیکنانم اعتماد دارم. زمانی که ما هر سه روز بازی می‌کنیم، طبیعی است که تغییراتی را در ترکیب تیم‌مان اعمال کنیم تا بازیکنانم سرحال بمانند. من فکر می‌کنم که به عنوان یک تیم، وضعیت آمادگی جسمانی بازیکنان ما مشکلی نبود بلکه یکدست نبود‌مان و اینکه بر بازی کنترل نداشتیم، مشکل‌ساز شد. این دلیل نتیجه‌ای بود که برای این بازی رقم خورد.

بایرن مونیخ در هفته جاری باید به فرانسه برود تا در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری‌سن‌ژرمن قرار بگیرد. آنچلوتی درباره این بازی هم گفت: اگر قرار باشد که آنجا هم ما نمایشی مانند بازی‌مان برابر ولفسبورگ داشته باشیم، من باید نگران باشم اما فکر می‌کنم که آنجا بازی متفاوتی از تیم من خواهید دید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.