طاهری درباره نحوه استقرار هواداران سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه سپاهان اصفهان, محسن طاهری در پی ورود بیش از ۱۰ درصد از ظرفیت تعیین‌ شده برای هواداران پرسپولیس به استادیوم نقش جهان گفت: در اولین جلسه هماهنگی برگزاری مسابقه که با حضور جانشین فرماندهی یگان ویژه, مسئولان هیئت فوتبال اصفهان و دیگرمسئولان برگزاری مسابقه به صورت میدانی در استادیوم فوتبال نقش جهان برگزار شد, قرار براین شد که طبق مقررات ۱۰ درصد از ظرفیت حال حاضر استادیوم نقش جهان که طبقه اول آن ۴۰ هزار نفر گنجایش دارد، در اختیار هواداران پرسپولیس قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: همچنین در جلسه شورای تأمین که با حضور رضوانی، فرماندار اصفهان برگزار شد بر این موضوع تأکید و قرار شد هر سازمان وظایف مربوط به خود را پیگیری و انجام دهد که باشگاه سپاهان اصفهان تمام حمیت خود را درباره امور محوله انجام داد. برهمین اساس نیز هواداران تیم میزبان طی دو روز قبل از مسابقه درسطح شهر بلیت تهیه کردند و روز مسابقه به استادیوم آمدند و در کمال آرامش درمحل تعیین شده مستقر شدند.

طاهری با اشاره به نحوه ورود هوداران پرسپولیس به ورزشگاه تصریح کرد: باتوجه به اینکه ساعاتی قبل از شروع مسابقه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس به استادیوم آمدند مسئولان یگان ویژه اصفهان با نظر خود و دستور مستقیم این فرماندهی محلی را که جهت استقرار نیروهای انتظامی در اختیارشان بود، به هواداران پرسپولیس اختصاص دادند که ما با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران سپاهان در بیرون از استادیوم حضور داشتند, نسبت به این عملکرد آنان اعتراض کردیم که علت آن را حفظ امنیت ورزشگاه و پیشگیری از وقایع ناگوار احتمالی بیان کردند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: به‌هرحال جا دارد از حضور پرشور طلایی‌دلان سپاهان در استادیوم نقش جهان و حمایت آنان از تیم محبوب‌شان تشکر کنم و از اینکه تعداد زیادی از هواداران پشت درهای بسته ماندند و عده زیادی هم ایستاده مسابقه را تماشا کردند، عذر‌خواهی می‌کنم. امیدواریم هرچه زودتر شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی نسبت به مقاوم‌سازی سکوهای طبقه دوم اقدام کند تا شاهد این‌گونه اتفاقات نباشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.