سرمربی کهکشانی‌ها پاسخ منتقدان تیمش را داد اما تاکید کرد نمی‌خواهد در مورد عملکرد داوران اظهار نظر کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که شاگردانش پس از شکست خانگی یک بر صفر چهارشنبه شب برابر رئال بتیس، عصر فردا (شنبه) در هفته ششم لالیگای اسپانیا میهمان آلاوس هستند، با اشاره به اختلاف ۷ امتیازی تیمش با بارسلونای صدرنشین گفت: برخی فکر می‌کنند که فصل تمام شده است، اما ما این‌طور فکر نمی‌کنیم. اگر شما فکر می‌‌کنید که لیگ تمام شده به شما تبریک می‌گویم، اما فصل طولانی است و ما هم آنجا خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به ناکامی تیمش در بازی با بتیس اظهار داشت: توضیحی ندارم که بگویم چرا ما قادر به گلزنی در آخرین بازی‌مان نبودیم. نگرانی هم از این بابت ندارم و خیلی به این موضوع فکر نمی‌کنم که چرا نتوانستیم در بازی با بتیس گلزنی کنیم. حرفه ما ایجاب می‌کند که بازی‌های تیم‌مان را به منظور بهبود کیفی تیم آنالیز کنیم. ما موقعیت‌هایی روی دروازه حریفان ایجاد می‌کنیم، هر وقت از این حیث ضعیف ظاهر بشویم، نگران خواهم شد.

زیزو درباره بال ولزی خود که در هفته‌های اخیر بارها از سوی هوادران رئال مورد انتقاد قرار گرفت، یادآور شد: نمی‌دانم که چه زمانی بهترین بیل را خواهیم دید، اما امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر بیفتد. گرث البته پیشرفت خوبی داشته و می‌دانیم که او می‌تواند در بالاترین سطح بازی کند. او مقابل بتیس هم عالی بود.

سرخیو راموس پس از بازی با رئال بتیس داوران لالیگایی را به جانبداری از بارسلونا متهم کرد. زیدان اما در این باره گفت: نمی‌خواهم وارد این بحث‌ها شوم و هرگز در مورد داوری صحبت نکرده و نخواهم کرد. به هر حال نباید دنبال بهانه باشیم و تنها مسئول عملکردمان، خودمان هستیم و به کاری که می‌کنیم، باور داریم.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها خبر داد که تونی کروس در بازی فردا حاضر نخواهد بود و نمی‌خواهد از او استفاده کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.